شماره: 518209 تاریخ : 1399/06/01-04:40:15

اعطای تسهیلات «کالا کارت» به فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران و بانک قرض الحسنه مهر ایران تفاهم نامه ای را به منظور گسترش همکاری های دوجانبه و بهره مندی خانواده قایقرانی کشور از تسهیلات ارزان قیمت خرید کالا و خدمات ایرانی با یکدیگر امضا کردند.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، نشست مشترک با حضور نمایندگان فدراسیون قایقرانی در محل ساختمان مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار و نسبت به انعقاد تفاهم نامه همکاری اقدام شد.

یوسف نجدی مدیر امور استان ها، عباس رنجبرانی معاون شعب بانک مهر ایران در استان تهران و علیرضا سهرابین رئیس، محمد تقی محمدیان سرپرست خزانه داری و ساجدی روابط عمومی فدراسیون قایقرانی ج.ا.ایران در مراسم امضای این تفاهمنامه حضور داشتند.

نجدی در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از زحمات رئیس فدراسیون قایقرانی، به ظرفیت بالای همکاری میان دو مجموعه و دست آوردهای بانک در 5 ماه ابتدای سال جاری اشاره و ابراز امیدواری کرد تا بانک مهرایران همچون گذشته در زمینه همکاری با فدراسیون های ورزشی و جامعه ورزش کشور علل خصوص خانواده بزرگ قایقرانی خدمات قرض الحسنه ارائه کند.

در ادامه، دکتر علیرضا سهرابیان ابراز خرسندی کرد تا گامی محکم در جهت بهبود معیشت و کمک به رفع احتیاجات ضروری ورزشکاران و پرسنل فدراسیون برداشته شود.

وی با اشاره به جلسه برگزار شده با تولید کنندگان تجهیزات قایقرانی در هفته گذشته اظهار داشت: تولید کنندگان ما توان بالایی دارند و در بخش های مختلف نشان داده اند که می توانیم در داخل کشور خیلی کارها را انجام دهیم ، تا بتوانیم با کمک بانک و حمایت از تولید کنندگان داخلی، این نگرش را در ورزشکاران ایجاد کنیم که توان داخلی تولید چیزی از تولیدات وارداتی کم ندارد و با حمایت از آن ها می توانیم از ظرفیت هایمان استفاده کنیم .

شایان ذکر است، بر اساس تفاهمنامه منعقد شده این تسهیلات در قالب طرح کالا کارت و اقساط 6، 9 و 12 ماهه و کارمزد کمتر از 4 درصد برای خرید از پذیرندگان طرف قرارداد بانک مهر ایران با عاملیت شعبه امیرکبیر پرداخت می شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اعطای-تسهیلات-کالا-کارت-به-فدراسیون-قایقرانی-جمهوری-اسلامی-ایران.bos