شماره: 265953 تاریخ : 1395/11/13-03:25:56

اعزام اولین کاروان ویژه بانوان کوثری به عتبات عالیات

همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و ولادت با سعادت حضرت زینب(سلام الله علیها)اولین کاروان ویژه بانوان کوثری به عتبات عالیات اعزام شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ، جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجردر جلسه توجیهی اولین کاروان ویژه بانوان کوثری به عتبات عالیات  گفت: ان شاءالله با دعوت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مراسم ولادت حضرت زینب(س) را کنار بارگاه امام حسین (ع)در کربلا خواهیم گرفت.

فهیمی پور افزود: این سفر قطعا از برکات سفر مدیر عامل و همکارانمان با پای پیاده به کربلا در ایام اربعین حسینی است .

عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر تصریح کرد: خدا را شاکریم که توفیق نصیبمان شد تا به زیارت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برویم و ان شاءالله با آمادگی کامل به این زیارت نائل شویم.

حجت الاسلام عموشاهی مدیر فرهنگی و نظارت شرعی موسسه اعتباری کوثر با اشاره به آداب زیارت و مقدمات حضور در جوار بارگاه سیدالشهدا(ع) گفت: روایات نه تنها زیارت سیّد الشهدا (ع) را بافضیلت ترین کار و همانند زیارت خدا و پیامبر او توصیف مى نمایند؛ بلکه تصریح مى کنند که زیارت ایشان ، بر هر مؤمنِ معترف به امامت (ع) واجب است و کسى که بتواند آن امام بزرگوار را در کربلا زیارت کند.

ابراهیم مومن زاده مدیر بازرسی و سرپرست اولین کاروان ویژه بانوان کوثری زائر عتبات عالیات در ادامه گفت: شرایط برای انجام سفری مطمئن و امن ان شاءالله مهیا شده است و امیدواریم با کوله باری از ارادت و خاندان اهلبیت(ع) بازگردیم و دعا گوی تمام دوستان کوثری هستیم و خدا را شاکریم که توفیق نصیبمان شد تا به زیارت عتبات عالیات نائل شویم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اعزام-اولین-کاروان-ویژه-بانوان-کوثری-به-عتبات-عالیات.bos