شماره: 266483 تاریخ : 1395/11/22-09:25:10

استقرار درمانگاه سیار در مسیر راه‌پیمایی 22 بهمن

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران، از استقرار درمانگاه سیار و اختصاص درمانگاه ثابت برای ارائه خدمات درمانی رایگان در مسیر راهپیمایی بزرگ یوم الله 22 بهمن خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، دکتر محمدتقی خسروانی مقدم با تاکید بر اینکه این درمانگاه‌ها شامل یک درمانگاه سیار و یک درمانگاه ثابت است، گفت: آماده باش باند هلی کوپتر امداد بیمارستان تامین اجتماعی شهید دکتر فیاض بخش و تیم مجهز پزشکی و درمانی اداره کل درمان سازمان تامین اجتماعی در درمانگاه سیار واقع در خیابان آزادی جنب شعبه 13 تامین اجتماعی، خدمات درمانی سرپایی رایگان به بیمه شدگان و راهپیمایان ارائه می کند.

وی با اشاره به اینکه پلی کلینیک 22 بهمن واقع در خیابان آزادی - روبروی سازمان مرکزی ؛ خدمات بهداشتی و درمانی به مردم ارائه می‌کند، افزود: خدمات دارویی و درمانی مورد نیاز در سطح بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تابعه اداره کل درمان استان تهران در مسیر راهپیمایی 22 بهمن نیز همچون سال‌های گذشته جهت ارائه خدمات به شهروندان آماده شده است.

خسروانی مقدم گفت: پایگاه اطلاع رسانی اداره کل درمان استان تهران در جنب کلینیک سیار بولتن‌های راهنمای مراکز درمانی، پوسترها و اطلاعیه‌های مربوط به 22 بهمن را هم توزیع می‌کند.

وی اظهار داشت: در ایام دهه مبارک فجر و به ویژه در روز 22 بهمن همکاران زحمتکش حوزه درمان در سطح بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تابعه و به ویژه در درمانگاه سیار به صورت آماده‌باش برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان عزیز و شهروندان مثل همیشه حضور فعال دارند و همچنین درمانگاه سیار این اداره کل با حضور پزشکان، پرستاران، بهیاران و تکنیسین‌های دارویی مستقر شده‌اند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/استقرار-درمانگاه-سیار-در-مسیر-راه‌پیمایی-22-بهمن.bos