شماره: 377815 تاریخ : 1397/07/09-10:48:25

استقبال پرشور مردم از نمایشگاه دفاع مقدس سازمان تامین اجتماعی

هفته دفاع مقدس یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ سیاسی کشور و تبلور رشادتها و از جان گذشتگی های فرزندان برومند این مرز و بوم و سالروز پاسداری از ارزشها در راستای آرمان های والی انقلاب اسـلامی است که وحدت، ایثار و تمسک به دستورهای الهی از مهمترین برکات آن است. ســازمان تامین اجتماعی در دوران دفاع مقدس حضوری فعال در دفاع از میهن اسلامی داشته و 65 نفر از کارکنان آن به فیض شهادت رسیده اند. همچنین 2 نفر از کارکنان سازمان نیز در دفاع از حرم اهل بیت به شهادت رسیده اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و فرمانده بسیج ســازمان در این زمینه گفت: هر سال نمایشگاه دفاع مقدس را بــا ایجاد نمادهایی که یــادآور آن دوران هستند، مانند سنگرسازی و نصب بنر و تابلو در جلوی در ورودی سازمان برگزار می کردیم، اما از دو ســال گذشته علاوه بر آن، نمایشگاهی با هماهنگی و دستور فرمانده بسیج کارگری و بسیج اداری استان تهران در پارک لاله و با حضور فعال همکاران سازمان برپا شد.

عبدالخالق حبیبی افزود: در این نمایشگاه دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس سازمان به نمایش گذاشته شد و برنامه های متنوعی مانند میزخدمت و درمان سرپایی رایگان نیز اجرا شد.
وی با اشاره به وضعیت موجود اقتصادی گفت: امسال سعی کردیم با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و با توجه به وضعیت نامساعد اقتصادی، برپایی نمایشگاه را با حداقل هزینه ها انجام دهیم و خوشبختانه این امر تحقق یافت؛ به طوری که از تابلوها و بنرهای سال گذشته استفاده کردیم و پذیرایی مختصری برای بازدیدکنندگان نیز در نظر گرفته شد و هزینه های صرف شده کاهش چشمگیری داشت.
حبیبی با اشــاره به تفاوت نمایشگاه دفاع مقدس نسبت به سال قبل گفت: در سال گذشته از برخی از هلدینگها مانند دارویی و دامپروری در نمایشگاه استفاده شد، اما امسال آن را تنها در میزخدمت خلاصه کردیم و هزینه هــای آن را نیز به حداقل رساندیم.

وی افزود: هر روز حدود 8 نفر از همکاران بسیج تا ساعت 10 الی 11 شب در نمایشگاه حضور داشتند و از بازدیدکنندگان پذیرایی و استقبال کردند. خوشبختانه از آنجایی که روز برپایی نمایشگاه بعد از ایام عاشورا و تاسوعا بود، استقبال نسبت به سال گذشته پرشورتر و بیشتر بود.
حبیبی خاطرنشان کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس یک وظیفه برای سازمانهای بســیج سراسر کشور به شمار می رود و خوشبختانه بسیج سازمان تامین اجتماعی در این عرصه نسبت به سایر سازمان های دیگر پیشروتر ظاهر شد.
وی در ادامه گفت: در برپایی نمایشگاه، مدیرعامل سازمان و حراست و همچنین بسیج حوزه و پایگاه ها به ویژه پایگاه درمان، نهایت همکاری را با ما داشتند. آقای رجایی فرمانده بسیج درمان استان تهران در این چند روز مسئولیت حفظ و نگهداری از نمایشگاه را بر عهده داشت و تا پاسی از شب مشغول کارهای نمایشگاه بود که از وی بسیار قدردانی می کنم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/استقبال-پرشور-مردم-از-نمایشگاه-دفاع-مقدس-سازمان-تامین-اجتماعی.bos