شماره: 250597 تاریخ : 1395/09/15-09:15:31

استراتژی ثامن تا انتهای سال رشد منابع و کاهش مطالبات است

مدیر ناحیه دو موسسه اعتباری ثامن در اولین نشست روسای شعب استان خراسان رضوی عنوان نمود: استراتژی موسسه را در زمان باقی‌مانده تا انتهای سال رشد منابع و کاهش مطالبات معوق خواهد بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازموسسه اعتباری ثامن،  مصطفی ذوالقدر در این جلسه با اشاره به تغییرات ایجادشده در چارت سازمانی موسسه گفت : تغییرات اجتناب‌ناپذیر و لازمه حرکت روبه‌جلو است  که می‌توان آن را با بازنگری به‌موقع بخشنامه‌ها و تدوین و اجرای آیین‌نامه‌های  جدید دستیابی به اهداف را ممکن کرد.

وی برگزاری جلسات راهبردی در سرپرستی استان و شعب را خواستار شد و افزود: این جلسات را پر چالش و باانگیزه بسیار بالا برگزار کرده و نتیجه این جلسات را مکتوب و به ناحیه ارسال کنید.

مدیر ناحیه دو موسسه اعتباری ثامن خطاب به روسای شعب  برنامه‌ریزی روزانه ، اولویت‌بندی کارها ، افزایش تمرکز ، تقسیم‌کار و همراهی و مشارکت تمامی کارکنان صف و ستاد را بخصوص در بخش وصول مطالبات مهم ارزیابی کرد.

وی در ادامه تصریح کرد :  برنامه عملیاتی ، نقشه راه و کلید موفقیت همکاران در شعب و سرپرستی است و پیوسته همکاران با ارائه ایده‌های  جدید می‌توانند به پیشرفت و تعالی سازمان کمک کنند.

 ذوالقدر تأکید کرد:  باید تلاش کنیم نقش و جایگاه خود را از وظیفه گرایی به هدف‌گرایی ارتقاء دهیم ، چراکه در یک سازمان چابک و هدف‌دار محدودیت زمانی جایگاهی ندارد .

وی با تأکید بر ارائه راهکار مناسب به‌منظور جذب مشتریان تصریح کرد : رقابت در جامعه بسیار بالاست ، همه بانک‌ها و مؤسسات به دنبال اهداف بزرگ و مشتریان منابع خیز هستند .

مدیر ناحیه دو بابیان اینکه یک بانکدار زمانی  موفق است که به اصول بازاریابی مسلط باشد خاطرنشان کرد: در محیط بانک می‌توان با بهره‌گیری از ارتباطات انسانی ضمن برقراری ارتباطی مطلوب، مشتریان بالقوه را تبدیل به مشتریان بالفعل نمود و ایشان را ، به مشتری دائمی تبدیل کرد.

سرپرست استان خراسان رضوی نیز در این جلسه با اشاره به آمار مطالبات معوق تلاش و پشتکار همکاران جهت وصول مطالبات را خواستار شد .

مسعود کیوان فر جوان‌گرایی و بهره‌مندی از سرمایه نیروی انسانی جوان را  یکی از ویژگی‌های برجسته موسسه اعتباری ثامن در مقایسه با سایر بانک‌ها و مؤسسات اعتباری دانست و این عامل را یکی از مهم‌ترین مزیت رقابتی  موسسه عنوان کرد .

وی اظهار داشت: از مدیران صف انتظار می‌رود کارها به‌صورت دقیق و به‌موقع انجام شود و باتجربه‌های به‌دست‌آمده حداکثر بهره‌وری از منابع موجود به عمل آید  و نهایتاً به‌عنوان یک استاد خوب برای نیروهای جوان در جهت پرورش مدیران آینده تلاش شود .

کیوان فر در پایان گفت : مهم‌ترین نکته‌ای که در توسعه نگرش مشتری مداری تلاش و سرمایه‌گذاری در مقوله آموزش نیروها به‌ویژه افرادی است که در پشت باجه اولین برخورد را با مشتری دارند. آموزش و فراگیری مستمر موجب رشد کارکنان می‌شود و کارکنان را تبدیل به منابعی ارزشمند برای رقابت با سایر بانک‌ها می‌کند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/استراتژی-ثامن-تا-انتهای-سال-رشد-منابع-و-کاهش-مطالبات-است.bos