شماره: 352483 تاریخ : 1397/04/26-05:08:48

استارت آپ های ایرانی دراروپا

نخستین نشست فناوری و اطلاعات ایران و اروپا با حضور شرکتهای دانش بنیان در مرکز همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و اروپا برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ علی سعیدی، مشاور عالی سازمان بورس و اوراق بهادر در نشست فناوری و اطلاعات ایران و اروپا ضمن اشاره به وجود تابلوی شرکتهای کوچک و متوسط در فرابورس ایران و سازماندهی صندوق های سرمایه گذاری جسورانه در فرابورس به نقش حمایتی سازمان بورس و اوراق بهادار پرداخت و بیان کرد،  که این اتفاقات منجر به افزایش سرمایه گذاری در شرکتهای دانش بنیان و استارت آپی شده است.

راینر پتوک، مدیر روابط بین الملل و اقتصادی انجمن شرکتهای کوچک و متوسط نقش و اهمیت همکاری های دوجانبه ایران و آلمان در دوران پسابرجام را با اهمیت ارزیابی کرد و خواستار گسترش همکاری شرکتهای کوچک و متوسط شد.

همچنین بابک باقری معاون خدمات مالی تامین سرمایه تمدن ضمن معرفی فضای فعالیت شرکت های استارتاپی در ایران و رشد قابل توجه حوزه تکنولوژی و IT در کشور ؛ اقدام به ارایه و معرفی دستاوردهای صندوق جسورانه توسعه فناوری آرمانی و نحوه سرمایه گذاری در شرکتهای دانش بنیان ایرانی به سرمایه گذاران اروپایی کرد.

معرفی پتانسیل های شرکتهای دانش بنیان با محوریت حضور در بازارهای اروپایی، جلب سرمایه گذاری خارجی و انتقال دانش روز از مهمترین محورهای این نشست است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/استارت-اپ-های-ایرانی-دراروپا.bos