شماره: 338444 تاریخ : 1397/02/12-02:01:43

آسان بورس؛پلتفورم طراحی استراتژی معاملاتی

افراد حقیقی که در بازار بورس معامله می‌کنند، با استفاده از پلتفورم آسان بورس، ایده و راه حل خود را مکانیزه می‌کنند. آسان بورس امکان معامله سریع و تصمیم‌گیری عاقلانه و معامله خودکار را به کاربران خود می‌دهد تا بتوانند از بورس پرتلاطم سود کسب کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با رضا فکوری، ایده پرداز استارت‌آپ آسان بورس گفت‌وگویی انجام شد که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

استقبال مردم از آسان بورس به چه صورت بوده است ؟

به تازگی نسخه اولیه و حداقلی آسان بورس رونمایی شده است و استفاده از آن تا آخر سال رایگان خواهد بود. در حال حاضر ما به دنبال جذب مشتری وکشف نیازهای مردم در این زمینه هستیم تا توانایی ارایه راه‌کار برای نیازهای موجود را داشته باشیم.

نسخه‌ی به روز رسانی شده‌ی آسان بورس را چگونه عرضه می‌کنید ؟

از طریق کانال تلگرام و سایت اینترنتی آسان بورس

دکتر ستاری در مراسم افتتاحیه یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس،بانک و بیمه از استارت‌آپ‌ها حمایت کردند. به نظر شما این حمایت چه تأثیری در کار استارت‌آپ‌ها خواهد داشت؟

یک استارت آپ علاوه بر بحث ایده خوب و جذب مشتری شدیداً به حمایت نیاز دارد. یک ایده خوب بدون حمایت و جذب مشتری قطعا از بین می‌رود. من بسیار سپاسگزارم که امسال غرفه رایگان در اختیار استارتاپ‌ها قرار دادند تا استارتآپ خود را به نمایش بگذارند.

برای جذب سرمایه گذار چه برنامه‌ای دارید ؟

ما برنامه‌های خود را نوشته و آن را به کسانی که خواهان همکاری با ما هستند نشان می‌دهیم. طرح ما بازگشت سرمایه ی 3 ساله دارد. یعنی پس از سه سال سرمایه به صاحبش بازگردانده و سوددهی آغاز می شود.

چه تصمیمی برای تبلیغات و بازاریابی برای استارتآپ آسان بورس دارید؟

حضور در نمایشگاه‌های مختلف و برگزاری کلاس‌های آموزشی رایگان و مجازی در ارتباط با معاملات الگوریتمی، تا بتوانیم مردم را در این زمینه آگاه کنیم.

شما با استارت‌آپ کوانت کن آشنایی دارید‌؟ کار شما چه تفاوتی با کار آنها دارد؟

بله ، کاملا. کار ما تا حدود زیادی مشابه کوانت‌کن است. با این تفاوت که پلت فورم کوانت‌کن پیتون است و از امسال سازنده‌کد (Code Generator) نیز اضافه کرده است. اما کار ما نیازی به کد نویسی ندارد. مزیت دیگر ما نسبت به رقبا استفاده‌های جانبی از این پلتفورم است.


این گفتگو در ویژه نامه الکترونیکی بورس، بانک و بیمه منتشر شده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اسان-بورس-پلتفورم-طراحی-استراتژی-معاملاتی.bos