مدیرعامل شرکت گاز استان فارس:
ارتقای شاخص های رضایتمندی کلیه ذینفعان
از جمله اهداف و برنامههای شرکت گاز استان فارس در خصوص کیفیسازی فعالیتها، ارتقای شاخصهای رضایتمندی کلیه ذینفعان شامل ارباب رجوع، مشترکان، تأمینکنندگان کالا و خدمات، کارکنان و جامعه است.
به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، غلامعباس حسینی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس ضمن بیان مطلب فوق افزود: در این راستا 16 خدمت از خدمات قابل ارائه، به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شده که تعداد 792 دفتر پیشخوان در گستره استان این خدمات را انجام داده و مطابق برنامهریزیهای صورت گرفته تعداد خدمات دفاتر پیشخوان به 22 خدمت افزایش خواهد یافت.
وی اذعان داشت: همچنین بهبود مستمر فرآیندهای سیستم مدیریت یکپارچه از طریق استفاده از فنآوریهای نوین، روشهای مکانیزه، بهبود روشها و ارتقای بهرهوری در فعالیتهای مختلف در سازمان آغاز شده و حرکت به سمت تعالی سازمانی با اخذ تقدیرنامه سه ستاره در ارزیابی جایزه ملی بهره وری گاز و تقدیرنامه دو ستاره در جایزه ملی بهره وری، با جدیت در حال انجام و پیگیری است.
حسینی در ادامه سخنان خود به استقرار و پیاده سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت اشاره کرد و افزود: استقرار و پیاده سازی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری از برنامه های ویژه شرکت جهت ساماندهی به مباحث مرتبط با مشتریان از قبیل شکایات، نظرسنجیها و غیره است که طی6 ماهه نخست سال 97 به بهره برداری خواهد رسید.
وی در خصوص انجام فعالیت های این شرکت برای توانمندسازی کارکنان اظهار کرد: تلاش در جهت ارتقای سطح علمی و عملی کارکنان و انگیزش آنها از طریق برگزاری آموزش های موثر، توسعه سیستم های انگیزشی و ایجاد زمینههای مشارکت آنها از جمله اقدامات موثر شرکت گاز استان فارس در جهت توانمندسازی نیروها و در نهایت، کیفی سازی فعالیت هاست.
مدیر عامل شرکت گاز استان فارس در ادامه، ایجاد مدیریت موثر ایمنی و بهداشت به منظور تامین سلامت کارکنان و پیشگیری از بیماری و مخاطرات احتمالی با رعایت الزامات قانونی و مقررات HSE، پیشگیری از آلودگیهای محیط زیستی با رعایت الزامات قانونی در فعالیت ها و خدمات بصورت یکپارچه و نظاممند و مدیریت و نگهداری بهینه زیرساخت ها و تاسیسات با رویکرد بهینهسازی مصرف گاز طبیعی، مدیریت انرژی و سایر منابع را از ارکان اصلی در طرح ریزی استراتژی و برنامه های هدفمند شرکت گاز استان در جهت ارتقای کیفیت خدمات رسانی برشمرد.
URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ارتقای-شاخص-های-رضایتمندی-کلیه-ذینفعان.bos