شماره: 450990 تاریخ : 1397/12/18-10:52:39

مدیر کل امور مالیاتی اصفهان تاکید کرد:

ارایه خدمات مطلوب به مردم با مالیات بر ارزش افزوده

مدیر کل امور مالیاتی اصفهان اظهار داشت: ارایه خدمات مطلوب به مردم و توسعه زیر ساخت های شهری با درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده امکان پذیر است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان امور مالیاتی ایران، مهدلو، مدیر کل امور مالیاتی اصفهان در همایش بررسی مباحث مالیاتی شهرداری‏های استان تصریح کرد: تعامل بین شهرداری و ادارات امور مالیاتی، موجب خدمت رسانی بیشتر به مردم و رضایت مندی آنان می شود.

مهدلو هم چنین گفت: مبالغ واریز شده توسط اداره کل امورمالیاتی استان به حساب شهرداری ها از محل مالیات بر ارزش افزوده منجر به افزایش درآمد آنان می شود و امیدواریم با هزینه کردن درست و به جای این مبلغ قابل توجه، شاهد اقدامات چشمگیری در جهت رشد، توسعه، آبادانی و بهبود شرایط زندگی مردم در سطح استان باشیم. 
مدیر کل امور مالیاتی اصفهان، با اشاره به واریز مبالغ استرداد در سنوات قبل افزود: تاکنون در سال 1397 مبلغ پنجاه و یک میلیارد تومان از پرداختی‏ های شهرداری بابت ارزش افزوده، برای انجام امور و خریدهای صورت گرفته مسترد شده است.
مدیر کل امور مالیاتی اصفهان در خاتمه،جلوگیری از فرار مالیاتی، شناسایی مودیان و منابع مالیاتی جدید و استفاده از طرح ها و برنامه های نوین را از مهمترین اهداف اداره کل امور مالیاتی استان برشمرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ارایه-خدمات-مطلوب-به-مردم-با-مالیات-بر-ارزش-افزوده.bos