شماره: 308146 تاریخ : 1396/08/15-10:59:30

ارائه تسهیلات مالی صندوق حمایت از صنایع الکترونیک به شرکت کنندگان در دوازدهمین نمایشگاه قطعات خودرو

صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ارائه‌کنندگان خدمات بومی شده توسط شرکت‌های داخلی از تعدادی از متقاضیان حضور دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی صحا، نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو تهران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعتی و بازرگانی کشور با هدف ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌ها و هدایت آنها به بازارهای گسترده تر طی روزهای 22 تا 25 آبان ماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

صندوق حمایت تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان یکی از قدیمی‌ترین صندوق‌های حمایتی تخصصی کشور محسوب می‌شود که یکی از خدمات صحا، ارائه تسهیلات حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی با هدف توسعه بازار و ایجاد زمینه صادرات برای شرکت‌های این حوزه است.

تسهیلات حضور در نمایشگاه صحا برای آن دسته از شرکت‌های تولیدکننده محصولات الکترونیکی و سامانه‌های نوین پیشرفته مرتبط با خودرو جهت حضور در نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو با نرخ سود مناسب در دو قسط مساوی پرداخت می‌شود و بازپرداخت آن طی10 قسط پیش بینی شده است.

متقاضیان می‌توانند به وب‌گاه صحا به نشانی www.esfrd.ir بخش تسهیلات ویژه مراجعه کرده و پرسشنامه «شرکت در نمایشگاه» را تکمیل کرده و از طریق سامانه خدمات الکترونیک به صندوق ارسال کنند.

 غرفه صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو در سالن 20-22، مستقر است و کارشناسان صحا در روزهای برگزاری نمایشگاه آماده پاسخگویی به سوالات در خصوص چگونگی بهره‌مندی از خدمات و تسهیلات صحا هستند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ارایه-تسهیلات-مالی-صندوق-حمایت-از-صنایع-الکترونیک-به-شرکت-کنندگان-در-دوازدهمین-نمایشگاه-قطعات-خودرو.bos