شماره: 451681 تاریخ : 1397/12/26-04:04:37

اداره صنعت، معدن و تجارت در شهرستان فاریاب راه اندازی شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از راه اندازی اداره صنعت، معدن و تجارت در شهرستان فاریاب خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این خصوص گفت: وجود ظرفیت های بالا و استعداد های بالقوه در حوزه های صنعتی، معدنی و تجاری و همچنین ضرورت خدمت رسانی مطلوب و رفع مشکلات مردم در این زمینه ها موجب شد اداره صنعت، معدن و تجارت در تنها شهرستان باقی مانده جنوب کرمان ایجاد شود.

مروجی فرد افزود: وجود 21 فقره مجوز احداث و 5 کارخانه احداث شده صنعتی و صنایع معدنی، 27 فقره پروانه بهره برداری معدن و 24 فقره پروانه اکتشاف معدن و همچنین وجود بیش از 500 واحد صنفی، نشان از ظرفیت بالای این شهرستان در حوزه های مربوطه دارد.

شایان ذکر است ابراهیم قلندری به عنوان مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان فاریاب معرفی شد. وی پیش از این بعنوان کارشناس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کهنوج مشغول فعالیت بود.

در حکم وی آمده است: امید است که فعالیت های خود را در چند محور اصلی شامل تشکیل اتحادیه های صنفی در شهرستان، کنترل دقیق و منظم بازار، توسعه و رونق بازار داخلی با هدف حمایت توأمان از مصرف کننده و تولید کننده، نظارت کامل بر چرخه کالاها و خدمات با هدف شفافیت کامل بازار و سایر امور محوله سازمانی متمرکز کنید. لازم است ضمن تکریم قشر زحمت­کش عرضه کننده کالاها و خدمات، از هر گونه احتکار، کم فروشی، گرانفروشی و سایر عوامل مختل کننده وضعیت بازار و اعتماد مردم، به شدت جلوگیری نمائید.

لذا انتظار می رود با سرلوحه قراردادن برنامه های دولت تدبیر و امید ضمن انجام امور محوله جاری، تمامی تلاش و کوشش خود را در جهت توسعه فعالیت های این شهرستان در حوزه های صنعت، معدن و تجارت نیز بکار گیرید.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اداره-صنعت-معدن-و-تجارت-در-شهرستان-فاریاب-راه-اندازی-شد.bos