شماره: 307843 تاریخ : 1396/08/10-11:05:50

در راستای تکریم سپرده گذاران و سهولت در پاسخگویی صورت گرفت:

اختصاص خط تماس جدید موسسه اعتباری کاسپین در ساختمان مرکزی

موسسه اعتباری کاسپین، در راستای تکریم سپرده گذاران، رفاه حال مشتریان و تسریع در پاسخگویی با افزایش خدمات خود در بخش تلفنی، خط مستقیم ویژه ای، در محل ساختمان مرکزی ایجاد نمود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین، با دستور مدیرعامل موسسه، مرکز ارتباطات سازمان با ایجاد خط مستقیم ویژه، امکان پاسخگویی سریع واحد رسیدگی به مشکلات سپرده گذاران را فراهم آورد.

بر اساس این گزارش، مشتریان محترم می توانند همه روزه در ساعات اداری با خط مستقیم 88750099-021 داخلی های 405-406-407-408  تماس حاصل نموده و پس از طرح پرسش ها و مسایل خود از طریق کارشناسان واحد پاسخگویی و رسیدگی به شکایات راهنمایی های لازم را دریافت نمایند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اختصاص-خط-تماس-جديد-موسسه-اعتباري-کاسپين-در-ساختمان-مرکزي.bos