شماره: 267313 تاریخ : 1395/12/07-01:49:33

اختتامیه هفتمین نمایشگاه کسب و کار

شرکت آسان پرداخت (آپ) در هفتمین نمایشگاه کار، پذیرای کارجویان و دانش آموختگان بود. این نمایشگاه فرصتی بود تا فارغ التحصیلان و دانشجویان و علاقه مندان بتوانند از نزدیک با فعالیت های شرکت آسان پرداخت آشنا شوند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از آسان پرداخت ، در اختتامیه این نمایشگاه که در دانشگاه صنعتی شریف به مدت سه روز برگزار شد طبق دعوت به عمل آمده آسان پرداخت از دوستداران و علاقه مندان، حدودا 1000 رزومه برای حضور در این شرکت جمع آوری شد که تمامی این رزومه ها با دقت بررسی و بر حسب علاقه مندی و توانایی داوطلبان بهترین موقعیت شغلی موجود به آنها پیشنهاد می شود.

شرکت آسان پرداخت که از طرف مدیر عامل بورس ایران به عنوان موفقترین استارت آپ معرفی شده و از شرکت های دانش بنیان می باشد از تمامی ایده های نو و جدید استقبال نموده و با این هدف که راه حمایت از این ایده ها را باز و با جذب نیروهای جوان گام های موثرتری را بردارد در این دوره از نمایشگاهها شرکت نموده است.

( آپ) رتبه اول حوزه پرداخت در بین صد شرکت برتر ایرانی ضمن تشکر از اطمینان و استقبالی که همه عزیزان برای حضور و فعالیت در این شرکت داشتند امیدوار است که بتواند همواره فرصت های شغلی بیشتری را برای جوانان فراهم و از آنان حمایت نماید.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اختتامیه-هفتمین-نمایشگاه-کسب-و-کار.bos