شماره: 399006 تاریخ : 1397/07/23-12:08:34

مدیر کل امور مالیاتی زنجان خبر داد:

احداث بزرگترین بوستان ایجرود به نام مالیات

مدیر کل امور مالیاتی زنجان از احداث بزرگ‏ترین بوستان در شهرستان ایجرود به نام مالیات خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان امورمالیاتی کشور، رضوی مدیر کل امور مالیاتی زنجان در دیدار با شهردار شهرستان ایجرود گفت: با اقدام و پیگیری های مصرانه اداره کل از شورای اسلامی شهر ها و شهرداریهای استان دررابطه با نام گذاری خیابانها،میادین،بوستانها و اماکن شهری و تفریحی مرکز استان و شهرستانها به نام « مالیات»،طبق برنامه اعلامی پیشین،پروژه احداث بزرگترین بوستان شهرستان ایجرود به نام مالیات از توابع استان کلید خورد.

رضوی در ادامه افزود: درک صحیح مردم از چگونگی مصرف مالیات به آبادانی، رشد وتوسعه شهرها سرعت می بخشد و وقتی افراد جامعه بدانند که رفاه مردم و آبادانی کشور و شهر محل زندگی آنها با پرداخت مالیات آنان رابطه مستقیمی دارد، با میل و رغبت بیشتری در پرداخت مالیات مشارکت می کنند .
در ادامه شهردار شهرستان ایجرود گفت: این بوستان بر اساس برنامه ریزی انجام شده در دهه فجر به بهره برداری می رسد و از محل اعتبارات اختصاص یافته از واریزی سه درصد مالیات برارزش افزوده توسط اداره کل امور مالیاتی استان زنجان ساخته خواهد شد.
شهردار ایجرود در خاتمه افزود: امیدواریم با گسترش همکاری با اداره کل امور مالیاتی زنجان، گام های مثمر ثمری در راستای ارتقای آبادانی شهرستان ایجرود برداشته شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/احداث-بزرگترین-بوستان-ایجرود-به-نام-مالیات.bos