شماره: 488525 تاریخ : 1398/05/06-05:23:57

اجرای نسخه الکترونیک لازمه بهبود خدمات نظام سلامت است

مدیر درمان تامین اجتماعی البرز اجرای نسخه الکترونیک و نظام ارجاع را مهمترین مسائل درمان کشور عنوان کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر ابوالفضل آفریده گفت: نسخه الکترونیک و نظام ارجاع مسائل مهم حوزه درمان کشور هستند و امیدواریم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با راه اندازی کارت هوشمند سلامت و شروع اجرای نسخه الکترونیک قدم های موثری در جهت بهبود خدمات نظام سلامت کشور بردارد.
وی خاطر نشان کرد: سازمان تامین اجتماعی همواره همراه و همگام در اجرای طرح های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده است و یقینا در اجرای نسخه الکترونیک و نظام ارجاع نیز در کنار آنها خواهد بود.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز اجرای پزشک خانواده و نظام ارجاع را راهگشا و رافع بسیاری از مشکلات حوزه درمان بیان کرد و افزود: اجرای پزشک خانواده و نظام ارجاع علاوه بر دسترسی مناسب بیماران به درمان، از هدر رفت وقت و انرژی بیماران از یک سو و نیروهای متخصص از سوی دیگر جلوگیری خواهد کرد.
دکتر آفریده بیان داشت: در نظام ارجاع پزشک خانواده بیماران تحت مسئولیت پزشک خانواده قرار خواهد گرفت و قطعا مدیریت بیمار و ارجاع آن با اطلاع کامل و درست، نظام سلامت کشور را ارتقاء خواهد داد.
وی با ابراز امیدواری اجرای این طرح مهم یاد آور شد: این تجربه جهانی است و با اجرای آن درمان به صورت دقیق تر و بهتر و نظام درمان منظم و هدفمند خواهد شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اجرای-نسخه-الکترونیک-لازمه-بهبود-خدمات-نظام-سلامت-است.bos