شماره: 281732 تاریخ : 1396/04/26-04:20:35

مدیر کل برنامه ریزی اقتصادی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد:

اجرای 43 پروژه در حوزه اقتصاد مقاومتی از سوی سازمان تامین اجتماعی

مدیر کل دفتر برنامه ریزی اقتصادی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی، همزمان با هفته تامین اجتماعی در برنامه رهیافت رادیو اقتصاد حضور یافت و نقش این سازمان در تحقق اقتصاد مقاومتی را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر حسین امیری گنجه گفت: سازمان تامین اجتماعی دارای راهبردهای کلان بیمه ای، درمانی و اقتصادی است.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه گر اجتماعی کشور است، افزود: در بخش درمان نیز، دومین تولید کننده و اولین خریدار درمان در کشور است.
دکتر امیری گنجه با اشاره به بخش اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان از سال 65 بخشی از ذخائر خود را  در جهت صیانت از منابع سرمایه گذاری می کند.
وی تصریح کرد: سیاست سازمان تامین اجتماعی در دولت یازدهم، سرمایه گذاری در بخش های اقتصادی با مقیاس بزرگ، واگذاری 130 شرکت کم بازده و زیان ده و آماده سازی شرایط و زیرساختها برای ورود بخش خصوصی در عرصه سرمایه گذاری است.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی اقتصادی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به ابلاغ سیاستهای مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی در بهمن ماه سال 92 گفت: در اسفندماه سال 92 دبیرخانه اقتصاد مقاومتی در سازمان تامین اجتماعی راه اندازی شد.
وی افزود: موضوع اقتصاد مقاومتی و تامین اجتماعی در 84 دانشگاه کشور ارائه شده است.
دکتر امیری گنجه با بیان اینکه تامین اجتماعی سازمانی است که دارای مدل مفهومی اقتصاد مقاومتی است، اظهار داشت: از این رو مدیریت ریسک را در دستور کار قرار دادیم.
وی افزود: شناسایی ریسک ها و تجزیه و تحلیل برخورد با آنها مورد توجه قرار گرفت و در این راستا مدیریت منابع، مصارف و تاب آوری راهبردهای این حوزه تعیین شد.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی اقتصادی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به شناسایی 90 ریسک از سوی این سازمان گفت: پروژه های مقابله با ریسک ها تعریف شد و همچنین نظام کنترل و پایش پروژه ها طراحی شد تا مشتری مداری و پایداری منابع در این سازمان همواره وصول شود.
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی در حوزه اجرای اقتصاد مقاومتی، 43 پروژه به ارزش 60 هزار میلیارد تومان را در بخش های مختلف در سال 96 عملیاتی می کند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/اجرای-43-پروژه-در-حوزه-اقتصاد-مقاومتی-از-سوی-سازمان-تامین-اجتماعی.bos