شماره: 511063 تاریخ : 1398/12/20-10:46:06

ابتلا استاندار تهران به ویروس کرونا تکذیب شد

استاندار و معاونان ایشان در صحت و سلامت کامل هستند و خبر ابتلای آنها به کرونا تکذیب می شود.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، در پی اخباری منتشر شده مبنی بر ابتلا استاندار تهران به ویروس کرونا، امین بابایی مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران در واکنش به این خبر اعلام کرد: استاندار و معاونان ایشان در صحت و سلامت کامل هستند و خبر ابتلای آنها به کرونا تکذیب می شود.

وی اظهار داشت: استاندار تهران به عنوان مسئول سلامت مردم استان در جلسات مقابله با کرونای استان حضور فعال دارد و مشغول رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم می باشد، همچنین معاونان ایشان نیز با رعایت نکات بهداشتی در قالب کارگروه های مختلف امور مردم را پیگیری می کنند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری تاکید کرد: بر اساس تاکیدات استاندار تهران از شهروندان استان تقاضا می شود ضمن رعایت نکات بهداشتی از ترددهای غیرضرور اجتناب کنند تا از گسترش و شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.
بابایی از رسانه ها درخواست کرد: در این شرایط ضمن اطلاع رسانی درست و به موقع، با بررسی صحت و سقم اخبار از انتشار اخباری که سبب تشویش اذهان عمومی می شود، پرهیز کنند.
ویروس کرونا که رسما کووید – 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد. این ویروس تاکنون به بیش از 100 کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.
براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،  تاکنون 8 هزار و 42 نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و 291 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین تعداد بهبود یافتگان به 2هزار و 731 نفر رسیده است.

URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/ابتلا-استاندار-تهران-به-ویروس-کرونا-تکذیب-شد.bos