شماره: 694 تاریخ : 1390/04/12-12:00:00

خودروسازان ایرانی، خودشان خودروی ایرانی سوار نمی‌شوند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که حمایت دولت و مجلس از خودروسازان در گرو افزایش سطح کیفی خودروهای داخلی است، گفت: شرکت‌های قطعه‌ساز خودرو، از کیفیت

به گزارش روز یکشنبه شبکه تحلیلی ، خبری بانک و صنعت، نادر قاضی‌پور" تصریح کرد: خودروسازان داخلی برای رقابت در بازارهای بین‌المللی باید خودروهای خود را بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید کنند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر خودروسازان داخلی قصد دارند که نمایندگان مردم در مجلس و همچنین دولت حمایت مناسبی را از آنها انجام دهد باید کیفیت خودروهای تولیدی خود را ارتقا دهند.
وی با بیان این که تعداد زیادی از جوانان در کارخانه‌های تولید خودرو مشغول فعالیت هستند، اظهار کرد: مسئولان کارخانه‌های تولید خودرو در کشور باید برای جلوگیری از بیکاری جوانان شاغل در این کارخانه‌ها و همچنین ادامه فعالیتشان، سطح کیفی خودروهای تولیدی خود را افزایش دهند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که شرکت‌های قطعه‌ساز برای خودروهای ایرانی از کیفیت قطعه‌های ساخته شده اطمینان کامل دارند، تصریح کرد: مسئولان این شرکت‌ها از خودروهای ایرانی استفاده نمی‌کنند و این جای سئوال دارد که چرا مسئولان این شرکت‌ها با توجه به این که به محصول‌های تولیدی خود اعتماد کامل را دارند از آنها استفاده نمی‌کنند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/694.bos