شماره: 687 تاریخ : 1390/04/12-12:00:00

بازنشستگان تحت پوشش بیمه طلایی قرار می گیرند

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان از اجرای بیمه طلایی بازنشستگان خبر داد و گفت: از ابتدای مرداد ماه امسال، تمامی بازنشستگان آموزش و پرورش استان، زیر پوشش طرح بیمه ط

به گزارش روز یکشنبه شبکه تحلیلی خبری بانک و صنعت: ماکنعلی در جلسه ساماندهی مدارس ابتدایی استان لرستان در نوبت صبح افزود: ساماندهی مقطع ابتدایی در نوبت تحصیلی صبح مدارس استان با در نظر گرفتن تمامی مصالح اجتماعی به عنوان یک اولویت کاری، پیگیری و اجرایی خواهد شد.
وی اظهار داشت: یک نوبته شدن مدارس ابتدایی یکی از شرایط اصلی برای اجرای مطلوب برنامه های آموزشی و پرورشی پیش بینی شده دراین مقطع تحصیلی است.
وی افزود: برهمین اساس درصورت وجود مدارس دو نوبته با دو دوره تحصیلی متفاوت در استان، نوبت صبح باید به دبستان اختصاص داده شود و در صورت تمایل اولیاء می توان این وضعیت را به صورت چرخشی نیز پیش بینی کرد.
وی با تاکید بر اینکه هیچ کلاس آموزشگاهی نباید در نوبت صبح خالی باشد، افزود: عدد تراکم نیز در نوبت صبح بایستی مدنظر برنامه ریزان و مجریان طرح قرار گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان در ادامه با اشاره به راه اندازی سیستم بگفا نیز گفت: با فعال شدن این سیستم، از دوم تیرماه امسال، می توان ابلاغ سیستمی افرادی که در مدارس تدریس می کنند را وارد کرد.
ماکنعلی توجه به مدارس سمپاد و هنرستان ها را از اولویت های مهم این حوزه برشمرد و گفت: مدیران شهرستان ها و مناطق بایستی در بحث خرید تجهیزات هنرستان ها هماهنگی های لازم را با معاونت آموزش متوسطه انجام دهند و تمامی هنرستان های فنی و حرفه ای استان ملزم به ثبت نام پایه اول دبیرستان هستند.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/687.bos