شماره: 684 تاریخ : 1390/04/12-12:00:00

استقبال از پنجمین دوره نمایشگاه بورس گسترده تر می شود

بیش از 50 شرکت و نهاد فعال درحوزه بازار سرمایه تمایل خود را برای شرکت درپنجمین دوره نمایشگاه بورس اعلام کردند.

به گزارش روزیکشنبه شبکه تحلیلی،خبری بانک و صنعت: دبیرخانه نمایشگاه بورس در اطلاعیه ای اعلام کرد: در فاصله کمتر از چهار روز از آغاز ثبت نام حضور دراین نمایشگاه، 26 شرکت بورسی و 30 شرکت کارگزاری و نهاد فعال در بازار سرمایه ثبت نام اولیه خود را انجام دادند.

براساس این اطلاعیه، علاقه مندان به حضور در پنجمین دوره نمایشگاه بورس اعم از شرکت های پذیرفته شده در بورس، شرکت های کارگزاری، شرکت های سرمایه گذاری، موسسات مالی و اعتباری، شرکت های فعال در حوزه فناوری اطلاعات، موسسات آموزشی، ... می توانند از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه هفته جاری (15 تیـرماه)، با مراجعه به سایت اینترنتی نمایشگاه، غرفه موردنظر خود را جانمایی و رزرو کرده و نسبت به واریز وجه ثبت نام، بصورت اینترنتی و یا ازطریق واریز حضوری در شعب بانک ها، اقدام نمایند.

در اطلاعیه دبیـرخانه نمایشگاه بورس آمده است شرکت هایی که غرفه مورد نظر خود را رزرو می کنند، باید حداکثر ظرف مدت 72 ساعت، نسبت به واریز وجه ثبت نام اقدام نمایند، در غیر اینصورت، غرفه از حالت رزو خارج شده و امکان رزو غرفه برای دیگر متقاضیـان وجود خواهد داشت.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و بازدید مجازی از نمایشگاه سال قبل می توانند به سایت اینترنتی نمایشگاه به نشانـی www.boursefair.ir   مراجعه کنند.

پنجمین دوره نمایشگاه تخصصی بورس 24 تا 27 شهریور امسال، در محل دائم نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

گفتنی است، چهارمین دوره نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی دی ماه سال گذشته، با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، در فضایی بالغ بر شش هزار متر مربع و با حضور حدود 110 شرکت، برگزار شد. همچنین همزمان با این نمایشگاه، سامانه های معاملات آنلاین و تالار مجازی بورس با حضور وزیر اقتصاد به بهره برداری رسید.

نمایشگاه تخصصی بورس، مهمتریـن رویداد سمبلیک بازار سرمایه است که هر سال، با مشارکت گسترده فعالان و دست اندرکاران این بازار، برگزار می شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/684.bos