شماره: 652 تاریخ : 1390/04/09-12:00:00

معاون سازمان تنظیم مقررات

دستور العمل خدمات رومینگ در حال نهایی شدن است

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از نهایی شدن دستورالعمل و اصول حاکم بر ارائه خدمات رومینگ ملی در کشور خبرداد.

 به گزارش روز جمعه شبکه تحلیلی ، خبری بانک و صنعت ،لطف الله سبوحی با تاکید بر اهمیت و ضرورت اجرای رومینگ ملی و ارائه خدمات مرتبط با آن از سوی اپراتورهای تلفن همراه اظهار داشت: بحث ارائه خدمات رومینگ ملی از سوی کمیسیون های فرعی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نهایی شده و هم اکنون در دستور کار کمیسیون اصلی تنظیم مقررات ارتباطات قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: تضمین دسترسی اپراتورهای مخابراتی جدید به شبکه های تلفن همراه از جمله اهداف اصول حاکم بر ارائه خدمات رومینگ ملی در کشور محسوب می شود.
سبوحی با اشاره به ایجاد شرایط لازم برای رقابت سالم ، موثر و منصفانه در بازار برای اپراتورهای مخابراتی جدید به عنوان هدف تدوین اصول حاکم بر رومینگ ملی تاکید کرد: کاهش قیمت تمام شده شبکه ها و ارزان شدن خدمات برای مصرف کننده و استفاده بهینه و موثرتر از زیر‌ساخت های موجود در کشور از دیگر اهداف اجرای رومینگ ملی است. 

اصول حاکم بر ارائه خدمات رومینگ ملی در کشور که تدوین و آماده طرح در صحن کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است با استناد به ماده 6 اساسنامه رگولاتوری در جهت تدوین و تنظیم مقررات لازم برای حصول اطمینان از رقابت سالم و تداوم ارائه خدمات و رشد کیفی تدوین شده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/652.bos