شماره: 639 تاریخ : 1390/04/08-12:00:00

سرپرست سازمان بهزیستی

رونمایی از سامانه های اینترنتی "اشتغال و کارآفرینی" و "واحد های ارائه خدمات"

سرپرست بازمان بهزیستی گفت: تمامی مددجویان متقاضی شغل می‌توانند در سامانه اشتغال و کارآفرینی ثبت‌نام کنند؛این سامانه در جهت توانمند سازی جامعه هدف این سازمان و ک

 

به گزارش شبکه تحلیلی خبری بانک و صنعت ،همزمان با سال جهاد اقتصادی و در جهت توانمند سازی مددجویان سازمان بهزیستی ، مراسم رو نمایی از دو سامانه اینترنتی "اشتغال و کار آفرینی" و "واحدهای ارائه خدمت" سازمان بهزیستی کشور با حضور سرپرست سازمان بهزیستی برگزار شد.

،در این مراسم که در سالن اجتماعات سازمان بهزیستی برگزار شد،احمد اسفندیاری، سرپرست سازمان بهزیستی گفت: تمامی مددجویان متقاضی شغل می‌توانند در سامانه اشتغال و کارآفرینی ثبت‌نام کنند.
وی افزود این سامانه در جهت توانمند سازی جامعه هدف این سازمان و کسب اطلاعات لازم از تمام مواردی که با اشتغال و کارآفرینی مددجویان مرتبط است، راه اندازی شده است و تحت سامانه اشتغال و کارآفرینی تحت وب است و بانک های اطلاعاتی آن شامل بانک اطلاعات کارجویان، کارفرمایان، صاحبان طرح کسب و کار، صاحبنظران کارآفرینی و بازار، سمن های تخصصی کارآفرینی، سرمایه گذاران، پشتیبانان مالی و خیرین، کاریابی های همکار سازمان، کارگزاران اشتغال و کارآفرینی بهزیستی، مراکز کارآموزی، بازارچه ها، مراکز فروش و ... و تحت نظارت سازمان بهزیستی است.
وی در خصوص سامانه اینترنتی "واحدهای ارائه خدمت " گفت: از جمله اهداف این سامانه جمع آوری اطلاعات واحدهای ارائه خدمت، الکترونیکی کردن ثبت و صدور مجوزها، ایجاد بانک اطلاعاتی پرسنل مراکز، سیستم مدیریت منابع بر اساس فرآیندهای ارائه شده و اطلاع رسانی به کلیه مراکز و پرسنل از طریق سامانه پیام کوتاه( SMS )است.
وی افزود این اقدامات در راستای پیاده سازی طرح جامع فناوری اطلاعات سازمان بهزیستی و همچنین ارائه خدمات به صورت الکترونیکی که یکی از اهداف استقرار دولت الکترونیک است


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/639.bos