شماره: 6122 تاریخ : 1391/05/23-12:00:00

در جلسه شورای اداری تنکابن مطرح شد

واردات برنج، مرکبات و چای دغدغه جدی شمالی‌ها

واردات برنج، مرکبات و چای دغدغه جدی کشاورزانی است که در برخی موارد از زبان شوراهای منطقه و مسئولان شهرستانی بیان می‌شود.

 

خبرگزاری فارس: واردات برنج، مرکبات و چای دغدغه جدی شمالی‌ها

 

در جلسه شورای اداری تنکابن، اعضای شورای اسلامی و برخی مدیران کل نیز به توضیحاتی در حوزه مدیریت خود و نیازهایشان پرداختند.

از جمله مهم‌ترین مسائل طرح شده، عدم انعکاس غرب استان به اندازه کافی در برنامه‌های تولیدی سیمای استان، خلاصه شدن فرمانداری ویژه در یک تابلو و سمت بدون اختیارات، عدم شتاب منطقی در ساخت بیمارستان فوق تخصصی و گلایه از آن، واردات برنج و مرکبات و چای در زمان برداشت و عرضه محصولات، گرانی، نیاز به کمک در آزادسازی ساحل تنکابن برای ساخت مسیر کنارگذر 20 متری ساحلی شهر، لزوم توجه به بزرگ‌ترین بخش مازندران در تنکابن با 170 آبادی روستا و حدود 45 هزار جمعیت با نام بخش خرم‌آباد که از محرومیت‌های زیادی رنج می‌برد و عدم استقرار اداره‌ای پس از 10 سال سابقه بخشداری، نیاز به حل مشکل کمپوست و جلوگیری از روان ‌شدن شیرابه‌های کمپوست که در بخش خرم‌آباد مخاطراتی را ایجاد کرده، بود.

گلایه از عدم حضور برخی از مدیران کل و درخواست برای حل مشکل اسناد مالکیت در بخش خرم‌آباد که در بحث امکان پروانه ساخت بخشداری و شورای بخش را با مشکل مواجه کرده بخشی از مشکلات مطروحه بود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/6122.bos