شماره: 449397 تاریخ : 1397/11/30-04:01:28

در 10 ماه ابتدای سال

61 میلیارد تومان اعتبار طرح‌های آبفای شهرها و شهرک‌های غرب استان تهران بوده است

در 10 ماه ابتدای امسال حدود 61 میلیارد تومان در طرح‌های توسعه‌ای، توزیعی، تامین منابع آب و ساخت یک آزمایشگاه تخصصی در آبفای شهرها و شهرک‌های غرب استان تهران هزینه شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای غرب تهران گفت: در 10ماه ابتدای امسال 14,5کیلومتر شبکه آب را توسعه داده‌ایم 12 حلقه چاه حفر کرده‌ایم و با وجود نوسانات بازار توانسته‌ایم تمام بودجه سال 97 را پوشش دهیم.

سید جعفر محمودی در باره مسکن مهر صفادشت گفت: رفع مشکلات مسکن مهر صفادشت از اولویت‌های برنامه‌های اجرایی شرکت است به گونه‌ای که یک مخزن 5000 متر مکعبی برای این منطقه در نظر گرفته و شبکه‌‌های توزیع این مخزن نیز طراحی و آماده شده است، همچنین پنج حلقه چاه نیز در حال حفاری است.
محمودی تاکید کرد: با توجه به اینکه مطالبات شرکت آب و فاضلاب غرب استان تهران از مسکن مهر وصول نشده، این شرکت برای اجرای سریع‌تر طرح تصفیه‌خانه فاضلاب صفادشت بیش از سه میلیارد و 700 میلیون تومان به پیمانکار پرداخت کرده است.
او ادامه داد: بدون در نظر گرفتن نوسانات قیمت‌ها، هشت میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح مسکن مهر صفادشت نیاز است و تامین این بودجه همکاری ویژه آبفای استان تهران را می‌خواهد تا بتوانیم زودتر اعتبارات را برای ادامه روند اجرای طرح به پیمان‌کار برسانیم.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/61-میلیارد-تومان-اعتبار-طرح‌های-ابفای-شهرها-و-شهرک‌های-غرب-استان-تهران-بوده-است.bos