شماره: 5954 تاریخ : 1391/05/06-12:00:00

مراسم تودیع و معارفه رئیس شعبه مهر ملی برگزار شد

مراسم معارفه آقای شایان رئیس جدید شعبه مهر ملی و تودیع آقای مومنی رئیس سابق این شعبه برگزار شد.

به گزارش  بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،  دراین مراسم آقای حسین زاده بیان داشت: این جابه جایی ها باعث رشد و بالندگی می شود و سرمنشأ خیر و برکت برای همه است.
 وی اظهار داشت: مدیریت شعب مستقل دشواری های خاص خود را دارد و همواره توقعات و انتظارات از اینگونه شعب بالاست لذا همیاری و همکاری کارکنان و حمایت مشتریان و وفاداری آنها در دستیابی این شعب به اهداف موثر است.
آقای حسین زاده اهمیت شعب مستقل در ساختار بانک را مورد اشاره قرار داد و خواستار ایجاد محیط دوستانه، صمیمی و پرتلاش توسط همکاران شد. درادامه این مراسم آقای محمدی با اشاره به نام زیبای شعبه مهر ملی اظهار داشت: بیشتر فعالیت شعبه در گذشته برخدمت رسانی به وزارتخانه ها متمرکز بوده است و از زمان استقرار در محل جدید و استفاده از نام جدید، رتبه شعبه ارتقا یافته است و این ناشی از وحدت و دوستی پایدار بین همکاران در راستای اعتلای نام بانک ملی ایران است.
در پایان آقای پدرام با اشاره به اهمیت نقش کارکنان، جابجایی ها در بانک را عامل ایجاد تنوع و بهره گیری از تجربیات جدید دانست و ابراز امیدواری کرد انتصابات و جابجایی ها همچون گذشته عامل ترقی و برتری بانک ملی ایران به عنوان بانک پیشرو در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/5954.bos