شماره: 587 تاریخ : 1390/04/06-12:00:00

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

طرح بیمه بیکاری در صحن علنی مجلس تصویب می شود

با تصویب و اجرای طرح بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضی کار، گام موثری در جهت رفع مشکل بیکاران متقاضی کار و افراد شاغلی که بیکار می‌شوند برداشته می‌شود.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از برگزاری و ادامه بررسی طرح بیمه بیکاری در این کمیسیون خبر داد.

"سیدعلی محمد موسوی مبارکه"در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس مواد دیگری از طرح بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضی کار مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مواد مورد بررسی در طرح بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضی کار، به افراد و فارغ التحصیلانی که در استخدام مراکز یا سازمانی در نیامده یا تازه درس آنها پایان یافته مربوط می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یادآورشد: در طرح بیمه بیکاری همچنین به آن دسته از افرادی که شاغل بوده و بیکار می‌شوند توجه خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با تصویب و اجرای طرح بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضی کار، گام موثری در جهت رفع مشکل بیکاران متقاضی کار و افراد شاغلی که بیکار می‌شوند برداشته می‌شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی یادآورشد: پیش بینی می‌شود در صورتی که طرح بیمه بیکاری در صحن علنی مطرح شود با اکثریت آراء به تصویب نمایندگان مجلس برسد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/587.bos