شماره: 5850 تاریخ : 1391/04/27-12:00:00

شبکه اخلالگر بازار مرغ در گیلان شناسایی شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی گیلان از شناسایی یک شبکه اخلالگر بازار مرغ و تشکیل پرونده میلیاردی برای اخلالگران در این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: تشکیل پرونده میلیاردی اخلالگران مرغ در گیلان

 

رضا قشلاقی در جلسه تعزیرات حکومتی استان پرونده‌های اخلالگران بازار مرغ در گیلان را مورد بررسی قرار داد.

وی اظهار کرد: به دنبال عدم توزیع نامناسب مرغ و افزایش بی‌رویه قیمت آن و ارجاع موضوع از طرف مسئولان استانی، اقدام‌های قضایی در این راستا صورت گرفته و از سوی شعب تعزیرات حکومتی گیلان یک شبکه اخلالگر بازار مرغ در گیلان شناسایی شده است.

این مسئول، عدم کشتار و تحویل به‌موقع مرغ و افزایش بی‌رویه نرخ آن در بازار را از جمله تخلفات شبکه اخلالگر بازار مرغ عنوان کرد و افزود: پرونده تخلف این شبکه خارج از نوبت در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی رشت مورد پیگیری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ضابطان به واحدها و مجموعه مربوطه مراجعه کردند و با شناسایی عوامل توزیع نامناسب سویا و عدم نظارت کافی در توزیع نهاده‌های یارانه‌ای دولتی و عرضه مرغ بالاتر از قیمت مصوب در بازار از طرف مرغداران و کشتارگاه، دستورات قضایی برای متخلفان مذکور صادر شد.

قشلاقی، با بیان اینکه ارزش پرونده تخلف شبکه اخلالگران بازار مرغ بیش از 9 میلیارد و 60 میلیون ریال است، خاطرنشان کرد: این پرونده هم‌اکنون در شعبه مذکور در حال رسیدگی است

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/5850.bos