شماره: 444914 تاریخ : 1397/10/15-10:21:36

58 درصد جمعیت استان قم تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند

مدیرکل تامین اجتماعی قم با دکتر امیرآبادی نماینده قم در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی اصغر دادخواه همچنین با حضور در کارگروههای «حمل و نقل» و « کارگری» دفتر نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، مسائل و مشکلات مطرح شده در این کارگروهها را بررسی کرد.

موضوع بیمه کارگران ساختمانی، سبد معیشت کالا و بیمه رانندگان از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود که نماینده قم در مجلس بر لزوم رایزنی با مقامات کشوری در خصوص چگونگی حل و فصل دغدغه های مطرح شده کارگران و رانندگان در این کارگروه تاکید کرد.
مدیرکل تامین اجتماعی قم نیز در این جلسه که با حضور دکتر امیرآبادی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تشکیل شد، گفت: تامین اجتماعی قم با داشتن 753 هزار بیمه شده در حدود 58 درصد جمعیت استان را زیرپوشش دارد و خدمات مختلف بیمه ای و درمانی ارائه می کند.
وی تاکید کرد: اولویت کاری سازمان تامین اجتماعی بر کمک به توسعه اشتغال پایدار در استان قم متمرکز خواهد شد.
دادخواه ایجاد و توسعه خدمات الکترونیک در مجموعه سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید را مهم ارزیابی و تاکید کرد: این سازمان توانست سازمانی پیش رو در تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیک باشد.
مدیرکل تامین اجتماعی قم گفت: سازمان تامین اجتماعی تاکنون بیش از 12 خدمت الکترونیک در مجموعه بیمه و درمان ارائه کرده که علاوه بر کاهش روزانه هزاران سفر درون شهری بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران، سهم بزرگی در کاهش آلودگی هوا داشته است.
دادخواه از نسخه الکترونیک، بازرسی الکترونیک، پرونده الکترونیک و نام نویسی متمرکز به عنوان چهار طرح مهم الکترونیک در دست اجرای سازمان تامین اجتماعی در استان قم نام برد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/58-درصد-جمعیت-استان-قم-تحت-پوشش-سازمان-تامین-اجتماعی-هستند.bos