شماره: 455 تاریخ : 1390/03/31-12:00:00

تجلیل از فعالان برتر بیمه

در مراسمی به چهلمین سالروز تأسیس بیمه مرکزی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی از فعالان و شرکت های برتر بیمه تجلیل شد.

 

در این مراسم که در تالار وزارت کشور برگزار شد در بخش بیمه گر بر اساس شاخص دسترسی به خدمات بیمه ای و مشتریان ؛ لوح سپاس، تندیس همایش و سکه تمام بهار آزادی به ترتیب به آقایان جواد سهامیان مقدم ، محمدابراهیم امین و عباس حاج فتحعلی ها مدیران عامل شرکت های سهامی بیمه ایران ، البرز و آسیا اهدا شد.

در همین بخش بر اساس شاخص توانایی ایفای تعهدات ، لوح سپاس ، تندیس همایش و سکه تمام بهار آزادی به ترتیب به معصوم ضمیری ، جواد سهامیان مقدم و غلامعلی غلامی مدیران عامل بیمه پاسارگاد ، بیمه ایران و بیمه نوین اختصاص یافت.

همچنین در بخش بیمه گران بر اساس شاخص سهم بیمه عمر از پرتفوی (سبد سرمایه گذاری) شرکت ، لوح سپاس ، تندیس همایش و سکه تمام بهار آزادی به ترتیب به آقایان فرامرز فتح نژاد ، محمود ضرابی و معصوم ضمیری مدیران عامل بیمه دی ، کارآفرین و پاسارگاد اهدا شد.

در بخش کارگزاران رسمی بیمه ، مقام اول با لوح سپاس ، تندیس همایش و سکه تمام بهار آزادی به شرکت کارگزار رسمی بیمه تحکیم آتیه نوین آقای محمدرضا نقاشیان برای حق بیمه تولید شده و التزام به قوانین و مقررات ، مقام دوم با لوح سپاس ، تندیس همایش و سکه تمام بهار آزادی به شرکت کارگزاری رسمی بیمه تداوم هستی خانم پروین رفعت بیات برای حق بیمه تولید شده ، التزام به قوانین و مقررات و مقام سوم نیز با لوح سپاس ، تندیس همایش و سکه تمام بهار آزادی به خانم نادیا طباطبایی عراقی کارگزار رسمی بیمه برای حق بیمه تولید شده و التزام به قوانین و مقررات اختصاص یافت.

در بخش پایان نامه برتر نیز عیسی پریزادی برای تهیه و تدوین پایان نامه ای با عنوان نسبت های مالی و متغیرهای مؤثر در ارزیابی سلامت و ثبات مالی شرکت های بیمه در ایران ، لوح تقدیر، تندیس همایش و سکه تمام بهار آزادی را ازآن خود کرد.

همچنین محسن غفوری آشتیانی برای اجرای پژوهشی با عنوان بازنگری شاخص های پایه ای نرخ بیمه زلزله ، لوح سپاس ، تندیس همایش و سکه تمام بهار آزادی را به عنوان پژوهشگر برتر دریافت کرد.

در بخش بیمه گزاران برتر ، لوح سپاس ، تندیس همایش و سکه تمام بهار آزادی به آقای مسعود رضایی برای21 سال سابقه در دریافت نکردن خسارت از بیمه مقام اول ، آقای محمدرضا مقدم برای دریافت نکردن خسارت200 میلیون تومانی از شرکت بیمه با همین جوایز مقام دوم و آقای امیر صادقی ابروان برای خرید بیمه نامه با سرمایه200 میلیون تومانی به کودکان بی سرپرست به نفع مؤسسه خیریه انصارالحجه با همین تعداد جوایز به عنوان مقام سوم دست یافت.

همچنین آرام رشیدی مدیر روابط عمومی شرکت سهامی بیمه پارسیان برای مدیریت بحران رسانه ای و تعامل مناسب با بیمه مرکزی و همکاری های دوجانبه لوح سپاس ، تندیس همایش و سکه تمام بهار آزادی را در بخش روابط عمومی برتر ازآن خود کرد.

همچنین از عبدالناصر همتی رئیس کل پیشین بیمه مرکزی برای مدیریت مؤثر بر نهاد بیمه اتکایی قاره آسیا به عنوان نماینده دولت جمهوری اسلامی ایران و جواد فرشباف ماهریان رئیس کل بیمه مرکزی برای اجرای موفق سیاست های اصل44 و خصوصی سازی بیمه و نیز موفقیت در گذر از تحریم های بین المللی با اهدای لوح سپاس ، تندیس همایش و سکه تمام بهار آزادی قدردانی شد.

در این مراسم همچنین از تلاش های مرحوم اسماعیل واشقانی فراهانی مدیر فقید امور اداری بیمه مرکزی با اهدای لوح سپاس، تندیس همایش و سکه تمام بهار آزادی به خانواده اش تجلیل شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/455.bos