شماره: 430 تاریخ : 1390/03/29-12:00:00

الهیان: صالحی درباره سوابق ملک زاده از وزارت اطلاعات استعلام می کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر امورخارجه با حضور در این کمیسیون قول مساعد داد اگر پاسخ استعلام این وزارتخانه درباره شخصیت ملک ز

لهیان افزود: در جلسه بعد ازظهر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با حضور وزیر امورخارجه ، اعضای این کمیسیون اعتراض خود را به انتصاب آقای ملک زاده به عنوان معاون اداری مالی این وزارتخانه اعلام کردند.

وی اضافه کرد: اعضای این کمیسیون به علت ابهامات جدی که در سوابق این فرد مطرح است و نیز پرونده ای که در قالب تحقیق و تفحص از شورای عالی ایرانیان در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس وجود دارد منتفی شدن انتصاب آقای ملک زاده را از وزیر امورخارجه خواستار شدند.

خانم الهیان گفت: وزیر امورخارجه نیز در این کمیسیون اعلام کرد از پرونده آقای ملک زاده و سوابق او مطلع نبوده است و چنانچه پاسخ استعلام این وزارتخانه درباره آقای ملک زاده از وزارت اطلاعات منفی باشد انتصاب او منتفی می شود.

وی افزود: شایسته بود آقای دکتر صالحی با تامل بیشتر و تا زمان اعلام پاسخ استعلام از وزارت اطلاعات و بررسی سوابق آقای ملک زاده جلسه معارفه او را برگزار می کرد اما چون هنوز حکم انتصاب او صادر نشده است ، دیر نیست .

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/430.bos