شماره: 354451 تاریخ : 1397/05/24-05:00:43

تازه های بیمه ایران و جهان منتشر شد:

4 میلیارد سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار بیمه / رقابت جهانی بانک‌ها و بیمه در ارائه خدمات

تازه‌های بیمه ایران و جهان در شماره 57 خود به گزارش اکونومیک تایمز هند به مراودات نفتی ایران و هند اشاره کرده است و تلاش‌های هند را برای پرداخت‌های هزینه نفت ایران از سایر کانال‌ها حائز اهمیت برشمرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از پژوهشکده بیمه ، اکونومیک، ایران را در سال 2017 و 2018 پس از عراق دومین عرضه کننده نفت به هند معرفی کرده و تداوم این روند را برای هند یک امر حیاتی دانسته است. این در حالی است که هم اکنون ایران هفتمین کشور صادر کننده نفت به هند است.

خبر سرمایه‌گذاری 4 میلیاردی در اوراق بهادار بیمه‌ای و تداوم توجه به این اوراق با وجود خسارت‌های سنگین سال 2017 از نکات مورد توجه در گزارش ویلیس تاورز بوده است. در این گزارش آمده است: به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران نهایی از طریق خرید عمده در بازارهای اولیه و ثانویه نسبت به بازار اعتماد پیدا کرده باشند.
تازه‌های بیمه ایران و جهان به نقل از شرکت‌ پی‌دابلیوسی به برداشت غلط شرکت‌های نفتی سنتی بیمه نسبت به شرکت‌های فناورانه و نوپا اشاره و اعلام کرده است بر اساس مطالعات انجام شده شرکت‌های نوپا سبب ایجاد اختلال در شرکت‌های بیمه سنتی نشده‌اند و هم اکنون در حال خلق مشارکت معناداری هستند.
خبر دیگری که در این نشریه منتشر شده است در مورد رقابت نابرابر میان بانک‌ها و بیمه‌ها در ارائه خدمات مشتریان، نوآوری و کیفیت خدمات است. در این رقابت‌ها بخش بانکداری در رتبه چهارم قرار دارد و پنج رتبه اول به ترتیب صنایع هتلداری، خدمات غذایی، سفرهای هوایی، بانکداری و خرده‌فروشی است.
در این شماره همچنین نکاتی پیرامون دعوی حقوقی در بیمه‌ها و تاثیر بیماری‌های واگیردار در ایجاد ریسک‌های بزرگ برای شرکت‌های بیمه به رشته تحریر درآمده است. 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/4-میلیارد-سرمایه‌گذاری-در-اوراق-بهادار-بیمه-رقابت-جهانی-بانک‌ها-و-بیمه-در-ارایه-خدمات.bos