شماره: 3900 تاریخ : 1390/11/17-12:00:00

10هزار مسکن مهر در قزوین واگذار شد

10 هزار واحد مسکن مهر و بیمارستان 220 تختخوابی ولایت در استان قزوین امروز با حضور رئیس جمهور افتتاح شد .

 
 

به گزارش بانک و صنعت، استاندار  قزوین  گفت :  از  این  تعداد  واحد  مسکن مهر ،  هزار و 700 واحد  در  بافت های فرسوده ، 4 هزار و300 واحد در شهرهای بیشتر از 25 هزار  نفر  جمعیت ، هزار و 700  واحد در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت و 2 هزار و 300 واحد  هم  مسکن  مهر ،  آماده بهره برداری است.
احمد عجم افزود : 55 هزار  واحد  مسکونی مهر  در  استان قزوین ساخته می شود  و 14 هزار واحد مسکن روستایی هم با حضور رئیس جمهور به طور همزمان افتتاح خواهد شد.
وی افزود : بر اساس بخشنامه وزارت راه و شهرسازی ثبت نام  از  متقاضیان  جدید  در فاز دوم مسکن مهر در حال انجام است و متقاضیان می توانند با داشتن شرایط ثبت نام کنند .
عجم گفت : به  طور  متوسط  در  هر  سه ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه دستکم 10 هزار واحد مسکن مهر را در مناطق مختلف استان قزوین تکمیل کرده و به مالکانش تحویل می دهیم .
بیمارستان 220 تختخوابی ولایت هم دیگر طرحی است که امروز با حضور آقای رئیس جمهور افتتاح می شود.
برای ساخت این بیمارستان مدرن در بخش عمرانی 33 میلیارد تومان  و  تجهیزات  درمانی 16 میلیارد تومان هزینه شده است.
این بیمارستان دارای بخش های مختلف از جمله کودکان  ،  زنان  ، جراحی ،  داخلی ، ICU ، CCU ، اورژانس و مجهز به بهترین سامانه های مدیریت بیمارستانی و IT  است.
استاندار قزوین گفت:در این بیمارستان بخش های سی تی اسکن و MRI هم پیش بینی شده و با عقد قرارداد امیدواریم سال آینده این بخش آماده بهره برداری شود .
بیمارستان ولایت قزوین بر اساس جدیدترین آئین نامه های زلزله و ساخت و ساز فنی و اصولی کشور در مدت چهار سال و زودتر از زمان تعیین شده ساخته شده است.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3900.bos