شماره: 3670 تاریخ : 1390/10/26-12:00:00

تاکسی‌رانان به «عدالت» رسیدند

رییس‌ هیات‌ مدیره اتحادیه تعاونی‌های تاکسی‌رانی کشور از برنامه‌ریزی برای ثبت‌نام باقیمانده تاکسی‌رانان برای طی مراحل دریافت برگه‌های سهام عدالت خبر داد و گفت: تاکنون حدود

 

به گزارش روز دوشنبه بانک و صنعت ،سیدحسین مجتبوی گفت: در حال حاضر اکثریت تاکسی‌رانان کشور برگه‌های سهام خود را دریافت کرده‌اند.

رییس‌ هیات‌ مدیره اتحادیه تعاونی‌های تاکسی‌رانی کشور اظهار کرد: البته بخشی از تاکسی‌رانانی که هنوز موفق به دریافت سهام عدالت خود نشده اند نیز در حال شناسایی و تدوین ساز و کار اجرایی برای دریافت برگه‌های سهام عدالت خود از سوی اتحادیه هستند.

مجتبوی با اعلام اینکه برای این دسته از تاکسی‌رانان برنامه‌ریزی شده است که بتوانند مراحل ثبت‌نام خود را برای دریافت سهام عدالت طی کنند، افزود: در این بخش سایتی را به اتحادیه‌های تعاونی استان‌ها در سراسر کشور اعلام کرده‌ایم که تاکسی‌رانان می‌توانند با مراجعه به این سایت ثبت نام خود را انجام دهند.
این مقام مسوول‌ در اتحادیه تعاونی‌های تاکسی‌رانی کشور افزود: همچنین به اتحادیه‌ها در استان‌های مختلف کشور نیز ابلاغ شده است که اطلاع رسانی‌های لازم برای باقیمانده تاکسی‌رانان را در زمان‌های مشخص شده انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع 350 هزار تاکسی‌ران حداقل 70 درصد تاکنون توانسته‌اند برگه‌های سهام عدالت خود را دریافت کنند. تعاونی‌ها در این بخش متولی انجام مراحل ثبت‌نام و واگذاری سهام عدالت به کارگران کشور هستند و فرقی هم ندارد که تاکسی‌رانان عضو تعاونی‌ها باشند یا خیر.
رییس‌ هیات‌ مدیره اتحادیه تعاونی‌های تاکسی‌رانی کشور بیان کرد: افراد باقیمانده می‌توانند از طریق رایزنی‌های صورت گرفته بین اتحادیه با مراکز مربوطه و همچنین ابلاغ صورت گرفته به مراکز استان‌ها، ثبت نام‌های خود را انجام دهد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3670.bos