شماره: 367 تاریخ : 1390/03/24-12:00:00

وزیر تعاون خبر داد:

تلاش دولت با ایجاد اشتغال خانوادگى و بسترهاى جدید براى جوانان در تعاونی‌ها

وزیر تعاون گفت: یکی از دلایل تاکید دولت بر تسری موضوع اشتغال خانوادگی در تعاونی ها و توجه به اشتغال خانگی، موضوع مهم خانواده ها هستند و اگر همین اقدام اساسی شکل بگیرد، ن

محمد عباسی گفت: اکثریت کارجویان در حال حاضر فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند، یعنی این که دارای اطلاعات علمی لازم هستند و در چنین شرایطی باید جریان اشتغال در یک درجه بالاتر تعریف شود.
عباسی تصریح کرد: به همین دلیل در برنامه ها، تعاونی های گذشته بیشتر در قالب تعاونی های دانش بنیان فعالیت می کنند. اقدامات بسیار خوبی با عنوان تعاونی و روش های نو علمی در جریان اقتصاد انجام شده و بسترهای جدیدی برای جوانان و اشتغال آنها تدارک دیده شده است و به نظر می رسد در آینده ظرفیت های جدیدی در بخش تعاونی های دانش بنیان خواهیم داشت.
وی همچنین تصریح کرد: بخش زیادی از جمعیت کشور ما از خانواده هایی هستند که ترکیب جمعیتشان در درون خانواده قرار گرفته است و برنامه هایی باید تدارک دیده شود که زنجیره ای از سنین متعدد برای انجام کارهای خانوادگی اتفاق بیافتد.
وزیر تعاون افزود: باید تمام ظرفیت ها را برای جریان مولد اشتغال و اقتصاد بکار بگیریم. یکی از دلایل تاکید دولت بر تسری موضوع اشتغال خانوادگی در تعاونی ها و توجه به اشتغال خانگی، موضوع مهم خانواده ها هستند و اگر همین اقدام اساسی شکل بگیرد، نتیجه بخش خواهد بود. 
 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/367.bos