شماره: 3459 تاریخ : 1390/10/10-12:00:00

نمایشگاه اتومبیل با نام عبدل آباد

بازار خرید و فروش خودروهای دست دوم در منطقه عبدل آباد تهران از نابسامانی رنج می برد.

به گزارش بانک و صنعت :بازار خرید و فروش خودروهای دست دوم در منطقه عبدل آباد (پاسگاه نعمت آباد) تهران در روزهای جمعه در محلی که توسط شهرداری فراهم شده، برپا می شود، اما ازدحام خودروها، خریداران و فروشندگان باعث شده صف های طولانی خودروهای فروشی در بیرون از محل و خیابانهای اطراف ادامه پیدا کند.
در این بین به دلیل ازدحام و صف طولانی خودروها برای رسیدن به محل بازدید کارشناسان خودرو، گاهی درگیری لفظی و یا فیزیکی بین فروشندگان خودرو پیش می آید، به گونه ای که روز جمعه ۹ دی ۹۰ حداقل ۴ مورد متفاوت درگیری فیزیکی بین فروشندگان خودرو بر سر نوبت یا جای پارک خودرو در محل برای نمایش و فروش درگرفت.

 نکته جالب این که یک فروشنده خودروی پراید مدل ۱۳۷۹ روز گذشته علاوه بر پلاستیک کشیدن بر صندلیها و سپر خودرو ، برچسب کارخانه بر دربهای خودرو و حتی درب باک بنزین کرده بود، غافل از این که این خودرو بیش از ۱۰۰ هزار کیلومتر کار کرده بود، این عمل علاوه و دروغ گویی و غش در معامله و وارد کردن پول شبهه ناک در زندگی، یک نوع توهین به شعور خریدار هم محسوب می شود.
اگر شهرداری و راهنمایی و رانندگی بازار خرید و فروش خودرو را هفتگی و دائمی باز کنند دیگر ازدحام فروشندگان و خریداران در روز جمعه پدید نمی آید و مشکلات کمتر می شود.
از طرفی فرهنگ سازی در مورد پول حلال و حرام و شرایط معامله ضروری  است که برخی دلالان به خاطر سود بیشتر مجبور به دروغ گویی و غش در معامله و فریب خریدار نشوند.



URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3459.bos