شماره: 330 تاریخ : 1390/03/23-12:00:00

ثبت‌نام 7/2 میلیون کارگر ساختمانی جدید برای دریافت سهام عدالت

،مدیرکل سهام عدالت سازمان خصوصی‎سازی گفت: از 3 میلیون و 324 هزار کارگر فصلی و ساختمانی موجود، 2 میلیون و 737 هزار نفر به‌تازگی برای دریافت سهام عدالت ثبت‌نام کرده‌اند.

 

به گزارش روز دوشنبه شبکه خبری تخصصی بانک و صنعت، زهرا مرادی با اشاره به وضعیت غربال‌گری و شناسایی کارگران فصلی و ساختمانی ثبت‌نام‌کننده برای دریافت سهام عدالت، اظهار داشت: طبق اطلاعاتی که وزارت کار به سازمان خصوصی‌سازی ارسال کرده از 3 میلیون و 324 هزار کارگر یادشده 2 میلیون و 737 هزار نفر تاکنون سهام عدالت دریافت نکرده و ثبت نام‌کننده جدید محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: از میان این آمار، 82 درصد کارگران ثبت‌نامی جدید هستند که پس از تایید نهایی وزارت کار مشمول دریافت سهام عدالت خواهند بود.
مدیرکل سهام تخصیصی و عدالت سازمان خصوصی‌سازی با بیان اینکه از مجموع کل اطلاعات ثبت‌نامی‌ها 586 هزار نفر از کارگران در گذشته برای دریافت سهام عدالت ثبت‌نام کردند، تصریح کرد: افرادی که در گذشته ثبت‌نام کردند، پرونده آنها به دو صورت مطرح است که برخی دعوت‌نامه گرفته‌اند و باید برای تکمیل پرونده به تعاونی مربوطه مراجعه کنند.
وی تاکید کرد: گروه بعدی مشمولان نهایی دریافت‌کننده سهام عدالت هستند و برای کسب اطلاع از وضعیت خود می‌توانند با وارد کردن کد رهگیری مربوطه در سایت، روند کار را مشاهده کنند.
مرادی افزود: وجود چنین شرایطی که افراد دو بار در سامانه ثبت‌نام می‌کنند ناشی از نبود اطلاع‌رسانی و آگاهی نداشتن افراد از فرآیند کار است.
به گفته این مقام مسوول، اطلاعات شناسایی مرحله اول از سوی سازمان خصوصی‌سازی نهایی شده و اطلاعات مربوط به ثبت‌نام سهام عدالت کارگران به وزارت کار ارسال شده است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/330.bos