شماره: 3076 تاریخ : 1390/09/08-12:00:00

در دی‌ماه

برگزاری دومین جشنواره و نمایشگاه دستاوردهای صنعت فناوری اطلاعات‌

صدومین نمایشگاه و جشنواره صنعت، بازرگانی و فناوری اطلاعات با هدف بررسی آخرین فناوری‌های صنعت فناوری اطلاعات و دستاوردهای متخصصان‌، 20 تا 22 دی‌ماه امسال در تهران برگزار

 ستاد اطلاع رسانی دومین جشنواره صنعت،بازرگانی و فناوری اطلاعات، جشنواره امسال با حضور مسئولان عالی رتبه کشور از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های ذی ربط، ‌با بررسی و ارزیابی ابعاد مختلف صنعت فناوری اطلاعات و تلاش برای بحث و تبادل نظر در خصوص صنعت IT در حوزه‌های مختلف صنعتی و بازرگانی، برگزار خواهد شد.
بنابر‌این گزارش، جشنواره امسال برگزاری همایش اصلی، مراسم افتتاحییه و اختتامییه، سخنرانی شخصیت‌های کشوری و علمی، ارائه مقالات مرتبط، نمایشگاه دستاوردها و فناوری‌های روز در حوزه فناوری اطلاعات، کارگاه‌های آموزشی جانبی و تجلیل از برترین‌های هر یک از بخش های یاد شده ‌را شامل می‌شود.
حضور استادان به نام و مجرب بین المللی و ارائه روش‌های کاربردی در حوزه صنعت، بازرگانی و فناوری اطلاعات و همچنین حضور مدیران اجرایی بخش‌های دولتی و خصوصی از جمله ویژگی‌ها و فرصت‌های این جشنواره برای متخصصان و علاقمندان است.
بنابراین گزارش خدمات بانکی و نظام پرداخت از طریق بانکداری الکترونیکی، استاندارد مدیریت کسب و کار، سیستم های اجرایی ساخت و ارائه تجربیات پیاده سازی MES در شرکت پارس خودرو ، شش سیگما و موارد متنوع علمی دیگر، موضوع برخی از کارگاه‌های مصوب جشنواره امسال است.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌ِتوانند به آدرس اینترنتی www.iticir.com  مراجعه کنند.
دومین نمایشگاه و جشنواره صنعت ،بازرگانی و فناوری اطلاعات دیماه امسال در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می‌شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3076.bos