شماره: 3060 تاریخ : 1390/09/08-12:00:00

امسال انجام شد،

رونق ۶۸ درصدی ساخت و ساز در اصفهان

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان از افزایش ۶۸ درصدی در متراژ زیربنای پروانه های ساختمان صادره در ۷ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

 به گزارش روز سه شنبه بانک و صنعت، مهندس مسعود نریمانی گفت: افزایش قابل توجه صدور پروانه ساختمان می تواند نشانگر خارج شدن رکورد بخش مسکن و رونق ساخت و سازهای شهری و از اولین نشانه های مثبت طرح تفصیلی شهر اصفهان باشد  .

وی اضافه کرد: در هفت ماهه سال جاری تعداد ۳ هزار و ۵۷۶ پروانه ساختمان برابر با دو میلیون و ۷۳۴ هزار و ۴۶۲ مترمربع در مناطق ۱۴ گانه شهرداری اصفهان صادر شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۶۸درصد در متراژ زیر بنا و ۱۵ درصد در تعداد پروانه های ساختمان صادره افزایش داشته است  .

وی تصریح کرد: در این بازه زمانی ساختمان های سه طبقه روی پیلوت با ۳۳ درصد از نظر تعداد و ساختمان های ۵ طبقه و بالاتر با ۶۰ درصد از نظر متراژ زیر بنا بیشترین فراوانی را داشته اند .

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با بیان این که در این بازه زمانی شهرداری منطقه ۸ بالاترین میزان صدور پروانه ساختمان در تعداد و متراژ زیر بنا را در بین مناطق شهرداری داشته است، خاطرنشان کرد: مناطق ۴، ۳، ۶، ۷، ۱۰، ۵،۱۲، ۱، ۱۳،۹، ۱۴، ۲ و ۱۱ به ترتیب در رتبه های دوم و تا چهاردهم از نظر متراژ زیربنای پروانه ساختمان صادره می باشد.

 

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/3059.bos