شماره: 389012 تاریخ : 1397/07/22-12:43:49

رنجبرزاده مطرح کرد:

29 مهر؛ معرفی گزینه‌های پیشنهادی دولت برای وزارتخانه‌های تعاون و اقتصاد

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از معرفی گزینه‌های پیشنهادی دولت برای وزارتخانه‌‌های تعاون و اقتصاد در روز 29 مهر از سوی دولت به مجلس خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به زمان دقیق معرفی گزینه‌های پیشنهادی دولت برای وزارتخانه‌‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی، گفت: طبق اطلاعی که از دفتر رئیس‌جمهور کسب کرده‌ام، قرار است آقای روحانی وزرای پیشنهادی این دو وزارتخانه را در هفته آینده و پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه‌شان به مجلس معرفی کند.

وی با بیان اینکه قرار است رئیس‌جمهور وزرای پیشنهادی برای وزارتخانه‌‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی را در روز یکشنبه هفته آینده(29 مهر) به مجلس معرفی کند، اظهار داشت: مجلس آمادگی دارد تا هر زمان که وزرای پیشنهادی این دو وزارتخانه از سوی دولت به مجلس معرفی شوند، صلاحیت‌شان را بررسی کند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس اضافه کرد: در صورت معرفی گزینه‌های پیشنهادی دولت برای این دو وزارتخانه مذکور، طبق آئین‌نامه داخلی پارلمان، کمیسیون‌ها و نمایندگان مجلس حداکثر 10 روز فرصت دارند تا برنامه‌ها و صلاحیت‌های وزرای پیشنهادی را جهت رأی اعتماد به وزرا بررسی کنند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اگر وزرای پیشنهادی تعاون و امور اقتصادی و دارایی در روز 29 مهر به مجلس معرفی شوند، جلسه رأی اعتماد به آنها در روز یکشنبه، 6 آبان برگزار می‌شود.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/29-مهر؛-معرفی-گزینه‌های-پیشنهادی-دولت-برای-وزارتخانه‌های-تعاون-و-اقتصاد.bos