شماره: 445910 تاریخ : 1397/10/24-04:16:34

معاون امور استان های سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

246 بازدید از ادارات کل و مدیریت های درمان تامین اجتماعی و واحدهای تابعه سراسر کشور

معاون امور استان های سازمان تامین اجتماعی، نظارت برعملکرد مدیریتی، تخصصی و رسیدگی به مسائل کارکنان، بررسی وضعیت ساختمان ادارات کل و شعب، راهبری ونظارت بر برنامه های عملیاتی دربخش استانی و نظارت بر پیشرفت فیزیکی، پیش تحویل، تحویل موقت و تحویل دائم پروژه های عمرانی تکلیفی سازمان را از اهداف بازدیدهای مستمر از مراکز این سازمان در استان ها بر شمرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهندس قائم موهبتی افزود: بازدید از ابنیه و اراضی دراجرای مصوبات هیات مدیره، نظارت و بررسی عملکرد تخصصی واحد های بیمه ای (ادارات کل ، شعب وشعب اقماری)در رتبه بندی، تبیین وتشریح قوانین ومقررات بیمه اتباع خارجی و نظارت بر عملکرد ادارات کل درخصوص بیمه اتباع خارجی درمناطق آزاد و ویژه اقتصادی، رسیدگی به درخواست تعمیرات ساختمانها، نظارت بر صحت اجرای سیستم ها وبرپا بودن سرویس ها و خدمات بیمه ای ودرمانی،نظارت براجرای پایلوت نرم افزار های واحد های تخصصی و بررسی مسائل ومشکلات حوزه فناوری اطلاعات از دیگر اهداف بازدید معاونت امور استان های سازمان تامین اجتماعی از ادارات کل و مدیریت های درمان و واحدهای اجرایی تابعه است.

وی افزود: مدیران و کارشناسان دفاتر نظارت و ارزشیابی، هماهنگی، برنامه ریزی، راهبری سیستم ها و فنی و مهندسی و اداره کل اتباع به عنوان زیرمجموعه های معاونت امور استان های سازمان تامین اجتماعی در برنامه بازدید از ادارات کل و مدیریت های درمان و واحدهای اجرایی تابعه مشارکت دارند.

مهندس موهبتی گفت: در مجموع 246 بازدید توسط حوزه های زیرمجموعه معاونت امور استان های سازمان تامین اجتماعی از 31 استان کشور در 9 ماه منتهی به آذر سال جاری انجام شده است که 137 مورد مربوط به دفتر فنی و مهندسی است.

وی گفت: متوسط بازدید برای هراستان7 مرتبه است .بیشترین بازدید ها، ازمجموع 246 بازدید توسط دفترفنی ومهندسی و از پروژه های تکلیفی درحال اجرا و پس از آن مربوط به بازدید هایی به عمل آمده توسط دفتر راهبری سیستم ها صورت پذیرفته است.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/246-بازدید-از-ادارات-کل-و-مدیریت-های-درمان-تامین-اجتماعی-و-واحدهای-تابعه-سراسر-کشور.bos