شماره: 1629 تاریخ : 1390/05/23-12:00:00

افزایش ضریب نفوذ بیمه به 90 درصد رسید

:وزیر سابق رفاه و تامین اجتماعی گفت: بیمه رانندگان، اجرای قانون بیمه کارگران ساختمانی، افزایش ضریب نفوذ بیمه را به 90 درصد رسانده است.

 به گزارش روز یکشنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت ،صادق محصولی در مراسم معارفه عبدالرضا شیخ الاسلامی‌وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی‌که با حضور رییس جمهور و در ساختمان وزارت کار برگزار شد، افزود: توفیق‌های بزرگ در ذیل اصل مترقی ولایت فقیه است.
وی خاطرنشان کرد: برای خدمت بی منت لازم است تابع ولی امر بود که هم در پیشگاه خدا و هم در پیشگاه خلق خدا مورد پسند باشیم.
محصولی، شیخ الاسلامی را ‌فردی ولایت مدار، دلسوز، متدین مدیر و مدبر دانست و تصریح کرد: برای این انتخاب به شایسته باید به رییس جمهور تبریک بگوییم.
وزیر سابق رفاه و تامین اجتماعی تصریح کرد:عملکرد وزارت رفاه در احداث مسکن معلولین و محرومین 209 درصد رشد داشته و کل بودجه نیز 500 درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه وزارت رفاه نقش چشمگیری در قانون هدفمندسازی یارانه‌هاداشت،گفت: بیمه رانندگان، اجرای قانون بیمه کارگران ساختمانی، افزایش ضریب نفوذ بیمه را به 90 درصد رسانده است.
محصولی پرداخت مطالبات بازنشستگان کشوری و تحت شمول قرار گرفتن سه میلیون نفر در بیمه ایرانیان را از دیگر موفقیت‌های وزارت رفاه بر شمرد وگفت: در حال حاضر ضریب نفوذ بیمه درمانی به بالای 90 درصد رسیده است .
وزیر سابق رفاه و تامین اجتماعی استقرار نظام ارجاع پزشک خانواده در شهرهای زیر 50 هزار نفر در سه استان کشور رااز دیگر موفقیت‌های این وزارتخانه بر شمرد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/1629.bos