شماره: 1274 تاریخ : 1390/05/03-12:00:00

بانک توسعه تعاون از کارآفرینان و کارجویان حمایت می کند

بانک توسعه تعاون با شناسایی مزیت های نسبی مناطق جغرافیایی کشور و ساماندهی اعتبارات خرد از کار آفرینان و کارجویان بخش تعاون حمایت می کند.

به گزارش روز دوشنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت، ماشاء اله عظیمی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون پیش از امضای تفاهم نامه این بانک با اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: 30 درصد از تسهیلات بانک توسعه تعاون به بخش کشاورزی هدایت شده است.

وی افزود: با توجه به رویکرد توسعه ای این بانک، حمایت و پشتیبانی از جمعیت کارآفرین و مولد از مهم ترین اولویت های بانک توسعه تعاون قلمداد می گردد.

عظیمی اضافه کرد: ارائه خدمات مناسب و عاملیت وجوه اداره شده دولتی و ساماندهی اعتبارات خرد با هدف حمایت از تعاونگران فعال در بخش های مختلف اقتصادی از دیگر برنامه های جاری این بانک تلقی می گردد.

وی ادامه داد: استفاده از توان و قابلیت کلیه دفاتر خدماتی دولتی در سراسر کشور از طریق استقرار دستگاه های ATM و POS بانک توسعه تعاون و با هدف ارائه خدمات اعتباری به تعاونگران در زمره دیگر برنامه های بانک در سال جاری به شمار می آید.

مدیر عامل محترم بانک توسعه تعاون افزود: تسهیل در ایجاد روابط بین بانک، اتحادیه ها و شرکت های تعاونی روستایی و کشاورزی ایران برای وصول و اعلام نتیجه اسناد و چک های واگذاری اتحادیه از مهم ترین محورهای مورد توافق در این تفاهم نامه به حساب می آید.

عظیمی در ادامه گفت: برقراری امکان استفاده از ظرفیت های صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون برابر ضوابط و مقررات ، ارائه خدمات ارزی و گشایش اعتبارات اسنادی و صدور ضمانت نامه برای اتحادیه نظارت و اتحادیه ها و تعاون های تحت پوشش از دیگر محورهای مورد توافق تفاهم نامه مذکور می باشد.

گفتنی است تفاهم نامه یاد شده با حضور مدیر عامل بانک توسعه تعاون و حسین مقدم رئیس هیات مدیره و علی مظفری مدیر عامل اتحادیه مرکزی نظارت و هماهنگی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران امضاء شد.


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/1274.bos