شماره: 1216 تاریخ : 1390/05/01-12:00:00

مدیر بازار فرابورس برنامه های جدید این بازار را در هفته جاری اعلام کرد :

هفته پر رونقی پیش روی معاملات فرابورس قرار دارد

:معاملات بازار سهام صبح امروز در حالی کار خود را آغاز کرد که به نظر می رسد با پایان یافتن فصل برگزاری مجامع و تقسیم سود مناسب شرکت ها و اخبار و اطلاعات مثبتی که از اکثر

 

به گزارش روز شنبه شبکه تخصصی بانک و صنعت :معاملات بازار سهام صبح امروز در حالی کار خود را آغاز کرد که به نظر می رسد با پایان یافتن فصل برگزاری مجامع و تقسیم سود مناسب شرکت ها و اخبار و اطلاعات مثبتی که از اکثر شرکت ها در مجامع منتشر شد ، اولین هفته مرداد ماه برای بورس و البته فرابورس هفته پر رونق و داغی باشد .

امیر هامونی ، مدیر بازار فرابورس ، در خصوص برنامه های شرکت فرابورس برای روزهای ابتدایی مرداد ماه گفت : در هفته جاری عرضه سهام شرکت سرامیک سازی البرز را در بازار سوم فرابورس خواهیم داشت .

از سوی دیگر پذیره نویسی اوراق مشارکت پروژه نارنجستان به مبلغ 80 میلیارد تومان با بهره 16.5 درصد طی هفته جاری انجام می شود و مدت این اوراق پنج ساله است .

وی یکی دیگر از برنامه های فرابورس را در هفته آغازین مرداد ماه مربوط به صنعت بیمه عنوان کرد و در این رابطه افزود : در بازار سوم فرابورس پذیره نویسی شرکت در شرف تأسیس بیمه آرمان به احتمال زیاد در این هفته صورت می گیرد .

وی در پایان سخنان خود از عرضه اولیه سهام شرکت افرانت در بازار اول فرابورس طی روزهای آتی خبر داد و در خصوص عرضه سهام شرکت توسعه صنعت ساختمان غدیر خوزستان گفت : تاکنون بخشی از اطلاعات مالی این شرکت ارایه نشده و پس از ارایه اطلاعات لازم نماد این شرکت آماده انجام معامله خواهد بود.

 


URL: https://www.bankosanat.ir:443/News/1216.bos