پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 467520 تاریخ : 1398/04/15-13:51:47
,15,
نشست خبری نمایشگاه الکامپ بیست و پنجم برگزار شد

نشست خبری نمایشگاه الکامپ بیست و پنجم برگزار شد

رئیس سازمان نظام صنفی یارانه ای: سال گذشته 1.2 درصد هزینه های الکامپ توسط دولت تامین شد و سال جاری نیزحداکثر یک و نیم درصد از این کمک به الکامپ ، دولتی است و سایر هزینه ها توسط بخش خصوصی انجام می شود .

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، محمد باقر اثنی عشری رئیس سازمان نظام صنفی یارانه ای کشور در نشست خبری نمایشگاه الکامپ که امروز (شنبه) برگزار شد، با اشاره به شعار سال گذشته نمایشگاه الکامپ که ( پیش به سوی اقتصاد دیجیتال با توان ایرانی) بود، افزود: با توجه به فضای حاکم در جامعه شعار امسال نمایشگاه (آینده بهتر) انتحاب شد، این برند در اختیار همه شرکت کنندگان قرار می گیرد و برای خود و مدلی که فکر می کند آینده بهتر داشته و بسازند.

وی گفت: سال گذشته سالن 43 را مدیا سنتر قرار دادیم؛ چراکه رسانه ها بخش مهمی از اطلاع رسانی هستند و امسال هم طبق پیش بینی ها کنفرانس های خبری از جمله کنفرانس خبری وزیر ارتباطات در آن محل برگزار می شود.

اثنی عشری تاکید کرد: سال گذشته 1.2 درصد هزینه های الکامپ توسط دولت تامین شد و سال جاری نیزحداکثر یک و نیم درصد از این کمک به الکامپ ، دولتی است و سایر هزینه ها توسط بخش خصوصی انجام می شود .

همچنین شرکت های بزرگ تر سرمایه گذاری می کنند. شرکت ها از بستر نظام صنفی رایانه ای به رشد آی تی کشور کمک می کنند و مدل رویشی که در صنعت است جای تحسین دارد.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای با بیان اینکه الکامپ 25، پنجمین الکامپ متوالی است که توسط این سازمان برگزار می‌شود، افزود: علیرغم نگرانی هایی که در این شرایط وجود دارد و ممکن است شرکت ها به دلیل مشکلات مالی نتواند از نمایشگاه استقبال کنند، ما با رشد مواجه بودیم و تمام سالن ها تکمیل شد.

وی ادامه داد: امسال برای شروع شش سالن اختصاص داده بودیم که دو سالن نیز اضافه شد. در الکامپ امسال، "الکامپ ترندز" که سال گذشته برای اولین بار تشکیل شد با فناوری های نوآورانه و نوظهور حضور دارد، همچنین بخش "الکامپ جابز" امسال برای اولین بار اضافه شده که موضوع اشتغال را هدف گرفته است.

وی با بیان اینکه در حوزه فناوری بالاترین نرخ بیکاری را داریم، افزود: از طرفی کسب و کارهای آی تی نیازمند نیرو هستند، برای پر کردن این فاصله ما از شرکت ها، کسب و کارها و کارجویان دعوت کرد‌یم در نمایشگاه شرکت کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران