پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 210539 تاریخ : 1395/03/20-18:18:52
,16,17,
خرید 118  فروند هواپیما از بوئینگ

خرید 118 فروند هواپیما از بوئینگ

فرهاد پرورش، مدیرعامل هواپیمایی ایران ایر در گفتگو با رویترز از برنامه ریزی این هواپیمایی برای خرید 118 فرند ایرباس از شرکت بوئینگ آمریکا خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت, پرورش این خرید را منوط به تایید کنگره آمریکا دانست و افزود: با توجه به لزوم ارائه خدمات پس از فروش نیاز است که خرید رسمی و قانونی انجام شود. 


مدیرعامل ایران ایر با اشاره به انجام بیشتر مراحل خرید این هواپیما در سال گذشته میلادی بین ایران و ایرباس تاکید کرد: ما بسیار امیدوار و خوشبین هستیم که در آینده نزدیک مجوزات لازم برای این خریدها صادر شود.

پرورش تصریح کرد: در حال حاضر ما دارای 118 فروند هواپیما هستیم که 90 فروند آن دارای مشکل و نقص فنی هستند و در مجموع 80 درصد ناوگان ما باید نوسازی شوند.

وی خاطر نشان کرد:ما امیدواریم طی 10 سال آینده 250 تا 300 و حتی بیشتر فروند هواپیما به ناوگان مان اضافه کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 246
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران