پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 669984 تاریخ : 1402/08/17-18:31:42
,10028,
یکصدوچهل و هشتمین جلسه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق های تابعه برگزار شد

یکصدوچهل و هشتمین جلسه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق های تابعه برگزار شد

یکصدوچهل و هشتمین جلسه هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق های تابعه با موضوع بررسی گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی سازمان حسابرسی در خصوص صورت های مالی منتهی به اسفندماه سال 1400 سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری به ریاست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، یکصد وچهل و هشتمین نشست هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق های تابعه با حضور «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای حقیقی و حقوقی هیئت امناء برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور فعال اعضای هیئت امناء، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی و سرپرست و اعضای هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، بندهای گزارش حسابرس، مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

مهم ترین موضوعات مطرح شده در این نشست در خصوص مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت و نحوه به روزرسانی آن بود که مطابق با اسناد ارائه شده، مقرر گردید موضوع به طور مستمر در دبیرخانه هیئت امناء پیگیری و اتخاذ تصمیم شود.

همچنین وضعیت منابع و مصارف سازمان و نقدینگی مورد نیاز جهت ایفای تعهدات از موارد مهم و با اهمیتی است که می بایست ماهانه در ارکان سازمان فوق و هیئت امناء مورد بررسی قرار گیرد. عملکرد حوزه سرمایه گذاری و شرکت های تابعه سازمان و بندهای مرتبط با بانک رفاه کارگران نیز از دیگر موارد مورد بحث در این جلسه هیئت امناء بود.

در خاتمه این نشست، صورت های مالی سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری، پس از تعیین تکالیف اجرایی به تصویب مجمع رسید که پس از طی مراحل و فرآیند اجرایی، تکالیف مذکور جهت اجرا ابلاغ خواهند شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 248
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران