پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 575681 تاریخ : 1400/01/10-14:44:32
,10031,
یازدهمین شماره ماهنامه تازه های بیمه ایران و جهان منتشر شد

یازدهمین شماره ماهنامه تازه های بیمه ایران و جهان منتشر شد

همه گیری کرونا در کنار تمامی مشکلات ومحدودیت های خود، آموزه های مهمی برای اقتصاد و صنعت بیمه به همراه داشته است

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، از مهمترین آموزه های همه گیری ویروس کرونا ارتقاء درک وجود خطر و ریسک بین اشخاص و جوامع است و صنعت بیمه می تواند از این فرصت در جهت فرهنگ سازی و آگاه کردن شهروندان نسبت به ریسک و پوشش ریسک استفاده کند. آموزه دیگر، درک انتقال ریسک بوده و چنانچه این درک در جامعه و بازار گسترش یابد، فرهنگ سازی بیمه آسان تر می شود. همچنین جایگزین کردن روش های سنتی با روش های مدرن به تسریع فرهنگ سازی و افزایش ضریب نفوذ بیمه منجر خواهد شد.


بر این اساس، یازدهمین شماره ماهنامه تازه ها بیمه ایران و جهان ضمن پرداختن به این مفاهیم، گزارشی از نهاد بیمه و مستمری های بازنشستگی شغلی اروپا در رابطه با بیمه پذیریِ ریسک وقفه در کسب و کار ارئه کرده که خود دارای چهار مقاله مجزا در حوزه ریسک سیستمیک، انتقال ریسک به بازار سرمایه، اقدامات پیشگیرانه و بهره برداری از بیمه سنتی است. بررسی جایگاه اینشورتک در جهان کوید-19 نیز از دیگر عناوین اصلی این شماره می باشد. در بخش مقاله علمی، تأثیر شیوع ویروس کوید-19 بر صورت های مالی شرکت های بیمه گر اتکایی مورد بررسی قرار گرفته و اثرات کوید-19 بر صنعت بیمه جهان در گزارشی از انجمن بین المللی ناظران بیمه جهان و توسعه مطلوب اوراق بهادار بیمه ای غیر فاجعه آمیز در بخش اخبار ارائه شده است.
بخش شخصیت علمی برجسته به معرفی دکتر جیمز هیکمن از دانشگاه ویسکنسون-مدیسون آمریکا اختصاص یافته و نرم افزارهای شناسایی تقلب و ارزیابی ریسک در بیمه گری و دو کتاب در حوزه نفع بیمه پذیر و قانون و مدل های خسارت به ترتیب در بخش های یک معرفی تازه و تازه های نشر معرفی شده اند.
علاقه مندان برای مشاهده و دریافت متن کامل این شماره از ماهنامه تازه های بیمه ایران و جهان می توانند به نشانی http://www.irc.ac.ir/fa-IR/Irc/4965/Articles/view/14651/1324 مراجعه نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 362
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران