پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 623668 تاریخ : 1401/11/23-09:37:15
,15,
گفتگوی صمیمی پرسنل سداد با مدیرعامل و معاونان شرکت

گفتگوی صمیمی پرسنل سداد با مدیرعامل و معاونان شرکت

پرسنل شرکت داده ورزی سداد طبق روال تعیین شده چهارشنبه ها با مدیرعامل و معاونان به گفتگو پرداختند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت داده ورزی سداد، در این گفتگو که به مناسبت اعیاد ماه مبارک رجب و در ایام الله دهه فجر و در یک فضای صمیمی با مشارکت سه ساعته بیش از 200 نفر از پرسنل انجام شد، همکاران مجموعه داده ورزی سداد نسبت به مسائل و مشکلات خود اعلام نظر نمودند.

دکتر احمدیان، مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد به همراه معاونین و مدیران، در این دیدار صمیمی با بیان اینکه در تلاش برای رفع مشکلات پرسنلی هستیم، بیان داشتند: امسال سال خاص و پرفشاری در سداد بود . در دوره جدید و بعد از حضور در سداد نسبت به شناسایی چالش های موجود کار کارشناسی انجام شده و برخی موارد به سرانجام رسیده و یا در مراحل پایانی آن است . از آن جمله به تشکیل کمیته سرمایه انسانی با هدف تدوین فرآیندها و سازوکارهای اجرایی در طراحی آیین نامه های مرتبط با جبران خدمات و منابع انسانی، اصلاح ساختار شرح مشاغل، کارسنجی دقیق در مجموعه تیم ها، استقرار نظام بهای تمام شده می توان اشاره کرد و البته پرداخت بدهی های معوق و سال های گذشته که مرتبط با بیمه و مالیات شرکت بود اقدام کرده ایم که الحمدالله به سرانجام رسید.

مدیرعامل سداد ادامه داد: مذاکرات مختلفی با بانک ملی و همچنین مجموعه های تحت حاکمیت بانک ملی داشته ایم که خدمات ارائه شده قابل استفاده برای پرسنل بانک ملی نیز در این شرکت عملیاتی شود که از جمله آنها میتوان به بحث ایجاد پرونده جامع سلامت همکاران و پایش دوره ای سلامت اشاره کرد.
احمدیان در ادامه جلسه با بیان این نکته که هلدینگ سداد به عنوان یک منبع دانشی و تکنولوژی در کشور بوده و بسیاری از شرکت ها با رصد دقیق برنامه ها و پروژه های سداد آن را الگوی خود می دانند ، اشاره کردند که به عنوان بازوی اجرایی و توانمند فناوری اطلاعات بانک ملی همیشه همراهی و حمایت سرپرست محترم بانک ملی ایران دکتر نجارزاده را به همراه داشته و از تمامی پرسنل سداد درخواست کردند علیرغم وجود برخی کاستی ها ، ضمن تلاش و اهتمام ویژه در ماه ها و روزهای پایانی سال به طور مستمر در اجرای سیاست تحول دیجیتال و اهداف بانک ملی ایران تلاش و کوشش نمایند.ایشان در ادامه عنوان کردند: تشکیل و اتخاذ تصمیم های قابل اجرا در کمیته های سرمایه انسانی و طراحی نظام های مورد نیاز که به نگه داشت و همچنین افزایش رضایت پرسنل منجر می شود از جمله اقدامات مهم در حوزه سرمایه انسانی می باشد و بایستی این کمیته و کمیته بهره وری شرکت موضوعات و مسائل اساسی و پایه ای همکاران را به دقت بررسی و تسهیل و اجرا نمایند. مدیرعامل سداد همچنین افزودند که راهکار مهم عبور از مشکلات در شرکت ها گفتگو و ارتباط نزدیک کارکنان با مدیران است و در این زمینه نیز تلاش و سعی ما بر آن بوده که در بازه زمانی مشخص به صورت مجازی و حضوری و مداوم با همکاران مان به گفتگو بپردازیم تا با پرداختن و بررسی مشکلات نسبت به رفع آنها اقدام نماییم و قطعا بایستی ترغیب فضای همدلی، نگاه مشترک و پیگیری اهداف قابل تحقق و پیگیری باشد.
گفتنی است در ابتدای این جلسه تعدادی از همکاران به نمایندگی از سایرین به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص موضوعات مرتبط با حقوق و دستمزد ، صندوق های پس انداز پرسنل و مسایل مرتبط صنفی پرداختند.

لازم به ذکر است که طبق برنامه ی اعلام شده از سوی دکتر احمدیان جلسات هم اندیشی به طور مستمر و ماهانه در ماه های آتی نیز برگزار خواهد شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 263
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران