پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 576146 تاریخ : 1400/01/15-11:29:22
,10034,
کشف 50 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای اردبیل

جانشین مرزبانی اردبیل خبرداد؛

کشف 50 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای اردبیل

جانشین فرماندهی مرزبانی استان اردبیل گفت: با تلاش و مراقبت مرزبانان 50 کیلوگرم مواد مخدر در مناطق مرزی استان اردبیل کشف و ضبط شد.

به گزارش بانک و صنعت: سیفی روز شنبه در جریان کشف این میزان مواد مخدر در مناطق مرزی شمال استان اردبیل اظهار کرد: با جمع آوری اطلاعات مردمی و مراقبت های مرزبانان در یکی از شهرهای شمالی استان اردبیل محموله قاچاق مواد مخدر توقیف و از این دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر بیش از 50 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: این دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر محموله را از مناطق مرکزی استان اردبیل به سمت مناطق مرزی شمال استان بارگیری کرده بودند که با هوشیاری و مراقبت مرزبانان در منطقه مرزی این دو باند متلاشی و اعضای آن دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی مرزبانی استان اردبیل گفت: از این دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر در کنار کشف 50 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، سه نفر از عوامل دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز به دست آمد که با تشکیل پرونده قضایی تحویل مقامات دادگستری استان اردبیل شد.

سیفی افزود: مرزبانان غیور استان اردبیل در کنار حفظ امنیت و آرامش مرزی سعی می کنند تا جلوی فعالیت سوداگران مرگ و قاچاقچیان را گرفته و اجازه تردد آنها را ندهند.

وی خاطر نشان کرد: پایداری امنیت در مناطق مرزی برای ما یک اصل است و در این زمینه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران