به گزارش بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی بیمه تجارت نو؛ در اجلاس جامع مدیریت برتر توسعه کسب و کار که تابستان امسال در سالن همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، دکتر نوراللهی مدیرعامل بیمه تجارت نو به دلیل رعایت اصول و محورهای مشتری مداری و ارتقای شاخص های توسعه کسب و کار در صنعت بیمه، موفق به دریافت تندیس زرین مشتری مداری شد.
گفتنی است: بیمه تجارت نو در رویکرد جدید خود همواره می کوشد با ارائه خدمات مطلوب بیمه ای به مشتریان، علاوه بر افزایش ضریب نفود بیمه در جامعه، با رعایت اصول و مبانی مشتری مداری، نقش مهمی در رضایت و تکریم ارباب رجوع ایفا کند.